Home

Customer Contact & CXForum

A good customer experience starts with a great customer contact.

Customer Contact & CXForum is een groeiende business community van customer contact en cx professionals in alle mogelijke rollen. Samen met onze partners willen we antwoorden bieden op de uitdagingen van onze sector. We willen inspireren en kennis delen. We willen de stem zijn van de meer dan 200.000 sterren die in onze sector werken en ervoor zorgen dat zij gehoord worden en de erkenning krijgen die ze verdienen.

Word lid

Dag van de Customer Contact medewerker


CC_header_websiteNL

AGENDA

Agenda icoon Agenda feed

Volg de instructies en gebruik onderstaande url.

https://www.customercontact.be/l/nl/meeting2/calendar/0520cd78-5357-4f74-8cbb-1298c47a14c7/ical
Google Agenda Microsoft Office 365 / Outlook.com Apple / iCloud Agenda
  1. t/m
    Online Dit is een online bijeenkomst

    European Contact Centre & Customer Service Awards

  2. inHeverlee

    AI Business event - VOLZET

  3. Genesys Future of CX

  4. Where the future of service happens

  5. Access All Areas - De Lijn Hasselt - VOLZET

  6. inVilvoorde

    Masterclass "Future Skills"

  7. inVilvoorde

    … Books & Babbels

  8. inGrimbergen

    Customer Contact Congres 2025

Leden beleven meer. Word ook lid.

Dit doen wij voor onze leden

Bekrachtigen van jouw belangen

Wij verdedigen de belangen van onze sector en onze mensen. Op elk niveau. Van het kabinet van Consumentenzaken tot de Europese top. Hoe meer leden, hoe luider onze stem.

Inspiratie op maat van je sector

We houden de vinger aan de pols van wat er speelt én spelen daar onmiddellijk op in. Met workshops, verrassende keynotes en thema-events. 

Kennis is om te delen

Samen word je sterker, slimmer, veerkrachtiger. Daarom organiseren we momenten en platformen om kennis te delen tussen onze leden. 

 

Blijf op de hoogte

Abonneer je nu op de maandelijkse nieuwsbrief van Customer Contact & CXForum en krijg maandelijks boeiende interviews, gedetailleerde eventinfo en zo veel meer in je mailbox.

SECTORNIEUWS

  1. Premium partner in de kijker: Orion Intelligence

    Premium partner in de kijker: Orion Intelligence

    Welkom, Alexander Gurdebeke, Global Lead Alarm Monitoring bij Orion Intelligence. Ter intro: wat doet Orion? 

    Vandaag zijn wij een voicebot AI bedrijf gespecialiseerd in twee toepassingsgebieden. Enerzijds is dat Customer Service en anderzijds is dat - weliswaar minder relevant voor dit verhaal- alarm monitoring. 

    Lees meer
  2. Premium Partner in de kijker: Zendesk

    Premium Partner in de kijker: Zendesk

    Zendesk heeft alvast een tot de verbeelding sprekende bedrijfsnaam. Dus onze eerste vraag aan Sacha Convens, Senior Account Executive is dan ook:

    Lees meer
Toon alle nieuwsberichten

Premium Partners

customer_contact.jpg