Over Masterclass "Future Skills"

Masterclass "Future Skills"

Hoe jij je team toekomstbestendig maakt.

Masterclass "Future Skills"

In een wereld waar technologie en klantverwachtingen sneller dan ooit evolueren, verandert de rol van customer contact teams fundamenteel. De vaardigheden die vandaag nodig zijn, voldoen niet meer altijd aan de eisen van morgen. Wat zijn de nieuwe verwachtingen en hoe kunnen we onze organisaties en teams voorbereiden op de toekomst?

In deze masterclass duiken we samen diep in de noodzakelijke competenties voor de toekomst van customer contact. We bieden een unieke gelegenheid om met andere teamleaders en managers in gesprek te gaan en te reflecteren rond deze thema’s.

Wat we tijdens de masterclass zullen behandelen:

  • Welke vaardigheden zijn essentieel binnen customer contact vandaag én in de toekomst
  • Hoe hebben de competenties binnen je team zich ontwikkeld en in welke mate zijn ze future-proof?
  • Loopbanen binnen customer contact en hoe je je team kan begeleiden in hun professionele groei

Na deze masterclass beschik je over de kennis en concrete actiepunten om meteen aan de slag te gaan en je team voor te bereiden op de klantcontacten van de toekomst.

Schrijf je nu in en ontdek hoe jij je team toekomstbestendig maakt!

Praktisch:

  • Officenter Vilvoorde - voldoende parkeeplaats aanwezig
  • 9.30u - 13.30u inclusief broodjeslunch
  • Syllabus
  • Deze masterclass wordt gemodereerd door Lien Vossart, Lead People Excellence bij Möbius en doctor in de bedrijfspsychologie.

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Deelname door leden Customer Contact & CXForum € 275,00
Deelname door niet-leden € 450,00