Overzicht
Voorbije evenementen
- Vorige pagina
- 1
- 2
- Volgende pagina
-
CxO-ontbijt - Dag van de Customer Contact-medewerker
Ook dit jaar is er weer een CxO-ontbijt mét twee inspirerende keynotes. Een echte aanrader. Bovendien is er na het ontbijt een bijzondere activiteit: de CxO's bellen een aantal van hun customer contact-medewerkers op om hen persoonlijk te bedanken!
-
Access All Areas bij Colruyt Group
Colruyt Group opent haar deuren en deelt haar customer contactgeheimen
-
Algemene Ledenvergadering
Customer Contact & CXForum, dat ben jij!
-
TECH EVENT N° 2
De tech evoluties van onze sector.
Wervelende keynotes en praktijkgerichte cases.
-
EXCLUSIEVE ACCESS ALL AREAS BIJ… OCTA+ // VOLZET
Een vat vol unieke inzichten
-
ENGAGE & EMPOWER.
Hét employee experience event voor de customer contactsector.
-
Customer Experience Battle 2024
Schuilt er een Gouden Giraf in jouw team?
-
ACCESS ALL AREAS bij… 24+ // VOLZET
Binnenkijken bij een klantvriendelijke innovator ...
-
The Future of Telesales
Hoe zou het nog zijn met… de opt-out?
-
NIEUWJAARSRECEPTIE - free event
2024 bij Customer Contact: een jaar om van te smullen
-
Customer Contact Congres
LET’S CELEBRATE THE
STARS OF CUSTOMER CONTACT
-
EXCLUSIEF LEDENEVENT - Ga mee naar… Lieven Scheire over Artificial Intelligence
Hopeloos uitverkocht… maar niet voor Customer Contact
-
Vlaams Opleidingsverlof - webinar
Zet het Vlaams Opleidingsverlof terug aan het werk
-
Welzijn in het contactcenter
Stresspreventie en welzijn op het werk
-
t/m
Nomineer jouw teamtopper
Op het Customer Contact Congres zetten we onze 'Stars of Customer Contact' in de schijnwerpers. Daarom roepen we alle managers op om hun teamtoppers te nomineren.
-
Ontdek in primeur de grootste bevraging van onze sector
KICK-OFF: let’s FAQ de klantendienst - gratis webinar 27.6
-
Algemene ledenvergadering
De eerste sinds we officieel Customer Contact & CXForum heten.
-
TECH EVENT: ‘TOOLS VOOR OPTICHANNEL KLANTENCONTACT’
De tech evoluties van onze sector.
Een wervelende keynote en 4 praktijkgerichte cases over kwaliteitsvolle optichannel tools mét speeddate.
-
Exclusief ledenevent: Rondleiding DHL Brussels airport
Gastheer DHL neemt ons mee voor een spectaculaire rondleiding achter de schermen van de luchthaven. Maximum 20 leden van Customer Contact en CXForum krijgen de logistiek in volle actie te zien, tot en met het vertrek van de indrukwekkende cargovluchten.
-
Customer Experience Battle
Event gericht op customer contact-medewerkers en hun managers. 15 tot 20 teams van 4 medewerkers van Inhouse customer contact diensten en facilitaire contact centers strijden in de CX Battle om de Gouden Giraf.
- Vorige pagina
- 1
- 2
- Volgende pagina