Home

Connecting Customers Companies Coworkers

Customer Contact is de Belgische associatie van klantendiensten en contact centers. Samen met CXForum verenigen we binnen ons netwerk meer dan 2.000 klantcontact-professionals en vertegenwoordigen we ruim 100.000 klantcontact-medewerkers.

We streven naar de connectie tussen bedrijven, klanten en medewerkers. We willen dat klanten het klantcontact als waardevol ervaren, dat medewerkers hun job met plezier en passie uitoefenen en dat bedrijven hun klantcontact op een centrale manier positioneren.

Customer Contact en Customer Experience Forum onder 1 vlag

Customer Contact en CX Forum worden 1 beroepsfederatie!

Kleine vlag Customer Contact CXForum 600

Tech Event: 'Tools voor optichannel klantcontact'

Tech Event: 'Tools voor optichannel klantcontact' - 8 juni 2023 - Bluepoint Berchem

tech event met logo

Hoe kan technologie jou écht helpen? En hoe hou je het overzicht in die wirwar van tools? Dat zoeken we uit tijdens onze gloednieuwe Tech Events. Een reeks inspirerende momenten gehost door Customer Contact. De eerste editie stelt scherp op optichannel. Onderzoek naar kanaalvoorkeuren door Kalepa en boeiende klantcases van DDM Consulting, Genesys en Content Guru. And more to come...

Schrijf je nu in voor het Tech Event op 8 juni in Bluepoint in Berchem!

Word nu lid van het grootste klantcontactnetwerk in Belgiƫ

Het lidmaatschap geeft toegang tot whitepapers, infographics en research results. Als lid krijg je ook gratis toegang of ledenkorting op minimaal 12 events per jaar. Leden krijgen exclusief toegang tot de Access All Areas. 

Ontdek alle lidmaatschapsvoordelen en word lid van het grootste Belgische klantcontactnetwerk.

Blijf op de hoogte

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Snelle Ronde! 5 vragen om onze events nog beter te maken

Klik je snel door 5 vragen en maak ons events team hemels blij. En met jouw feedback maken ze het volgende event nog aangenamer voor jou. Eigenlijk maak je jezelf dus ook blij ;)

Nieuws uit de sector

  1. 25-05-23

    Directe lijn met het bestuur: Hans Cleemput

    Als sectorfederatie geven we graag het goede voorbeeld en bieden we jou een direct aanspreekpunt. Stel jouw vragen, mail ons jouw voor...

  2. 25-05-23

    Daarom wordt zelfs KULeuven spin-off lid

    Nee, ons nieuwste lid is niet het klantencontactcenter van de KUL. Maar wel een spin-off die onderzoek doet naar wat jouw klant verwac...

  3. 21-04-23

    Directe lijn met het bestuur: Sandra Rens

    We staan graag tussen onze leden. Want samen, transparant en open, kunnen we pas echt het verschil maken voor onze sector. Daarom late...

Toon alle blogs

Premium Partners

2023 CCBE Premium Partners 13.png