Home

Customer Contact & CXForum

A good customer experience starts with a great customer contact.

Als Belgische sectorfederatie zetten wij ons elke dag volop in voor onze sector en jouw belangen.

Samen vormen we een  dynamische community van meer dan 2.000 professionele customercontact-experts. 

EVENT IN DE KIJKER

AAA deur

Er staat een nieuwe Access All Areas voor je klaar! 🥳

Na de uitverkochte editie bij 24+, trekken we de “positieve lijn” door: op 30 mei tanken we nieuwe inzichten bij… energieleverancier Octa+ ⛽

Beleef inspirerende events rond topics die leven en inspireren.

Agenda icoon Agenda feed

Volg de instructies en gebruik onderstaande url.

https://www.customercontact.be/l/nl/meeting2/calendar/0520cd78-5357-4f74-8cbb-1298c47a14c7/ical
Google Agenda Microsoft Office 365 / Outlook.com Apple / iCloud Agenda
  1. EXCLUSIEVE ACCESS ALL AREAS BIJ… OCTA+

    Een vat vol unieke inzichten

  2. Berchem

    TECH EVENT N° 2

    De tech evoluties van onze sector.

    Wervelende keynotes en praktijkgerichte cases.

  3. Heverlee

    Customer Experience Quiz en BBQ

    Beleef een magische zomeravond terwijl je proeft van lekkere gerechten. Praat na met collega’s en klanten over die zalige zomerse dagen. En geniet nog een laatste keer samen met je netwerk voor we nostalgisch denken: ‘t is weer voorbij die mooie zomer.

  4. CxO-ontbijt - Dag van de Customer Contact-medewerker

    Ook dit jaar is er weer een CxO-ontbijt mét twee inspirerende keynotes. Een echte aanrader. Bovendien is er na het ontbijt een bijzondere activiteit: de CxO's bellen een aantal van hun customer contact-medewerkers op om hen persoonlijk te bedanken! 

  5. Waver

    Customer Contact Congres

    GAMECHANGERS IN CUSTOMER CONTACT

Leden beleven meer. Word ook lid.

Dit doen wij voor onze leden

Bekrachtigen van jouw belangen

Wij verdedigen de belangen van onze sector en onze mensen. Op elk niveau. Van het kabinet van Consumentenzaken tot de Europese top. Hoe meer leden, hoe luider onze stem.

Inspiratie op maat van je sector

We houden de vinger aan de pols van wat er speelt én spelen daar onmiddellijk op in. Met workshops, verrassende keynotes en thema-events. 

Kennis is om te delen

Samen word je sterker, slimmer, veerkrachtiger. Daarom organiseren we momenten en platformen om kennis te delen tussen onze leden. 

 

Blijf op de hoogte

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Nieuws uit de sector

  1. “Hier komen vaak heftige vragen binnen. Dat blijft nazinderen.”

    “Hier komen vaak heftige vragen binnen. Dat blijft nazinderen.”

    Binnenkort zet Octa+ zijn deuren open voor een exclusieve kijk achter de schermen. Op 30 mei kan jij tijdens Access All Areas persoonlijk de sfeer komen opsnuiven bij deze 100% Belgische energieleverancier. Wat je mag verwachten die namiddag, dat legt Stephanie Meyen van Octa+ je graag uit.

     

    Lees meer
  2. “Onze klanten noemen ons wel eens ‘their best kept secret’”

    “Onze klanten noemen ons wel eens ‘their best kept secret’”

    Of wij een geheim konden bewaren? Moeilijk, zeker als het zo’n prachtige titel boven een boeiend en gezellig interview vormt. Aan de andere kant van de tafel zit Bart Cruyt, International Business Development bij Odigo. Met hem praten we over de jaren ‘80, de eerste keer thuiswerken en een bekend Italiaans liedje. Buongiorno Odigo!

    Lees meer
Toon alle nieuwsberichten

Premium Partners

2024 CCBE Premium Partners 18.png