Home

Customer Contact & CXForum

A good customer experience starts with a great customer contact.

Customer Contact & CXForum is een groeiende business community van customer contact en cx professionals in alle mogelijke rollen. Samen met onze partners willen we antwoorden bieden op de uitdagingen van onze sector. We willen inspireren en kennis delen. We willen de stem zijn van de meer dan 200.000 sterren die in onze sector werken en ervoor zorgen dat zij gehoord worden en de erkenning krijgen die ze verdienen.

Word lid

Dag van de Customer Contact medewerker


CC_header_websiteNL

AGENDA

Agenda icoon Agenda feed

Volg de instructies en gebruik onderstaande url.

https://www.customercontact.be/l/nl/meeting2/calendar/0520cd78-5357-4f74-8cbb-1298c47a14c7/ical
Google Agenda Microsoft Office 365 / Outlook.com Apple / iCloud Agenda
  1. Studiereis Berlijn ism de Klantenservice Federatie

    Met een bezoek aan de CCW 2025 vakbeurs

  2. Heverlee

    Customer Experience Battle 2025

    Schuilt er een Gouden Giraf in jouw team?

  3. Access All Areas Engie en N-Allo

    AI & beyond

  4. Gent

    Engage & Empower (EX en CX)

    Hoe je je teamleden kunt ‘empoweren’

  5. Heverlee

    AI Business event

    AI in Action: De Toekomst van Klantcontact

Leden beleven meer. Word ook lid.

Dit doen wij voor onze leden

Bekrachtigen van jouw belangen

Wij verdedigen de belangen van onze sector en onze mensen. Op elk niveau. Van het kabinet van Consumentenzaken tot de Europese top. Hoe meer leden, hoe luider onze stem.

Inspiratie op maat van je sector

We houden de vinger aan de pols van wat er speelt én spelen daar onmiddellijk op in. Met workshops, verrassende keynotes en thema-events. 

Kennis is om te delen

Samen word je sterker, slimmer, veerkrachtiger. Daarom organiseren we momenten en platformen om kennis te delen tussen onze leden. 

 

Blijf op de hoogte

Abonneer je nu op de maandelijkse nieuwsbrief van Customer Contact & CXForum en krijg maandelijks boeiende interviews, gedetailleerde eventinfo en zo veel meer in je mailbox.

SECTORNIEUWS

  1. Dames en heren, mogen wij u voorstellen: de CX Battle jury!

    Dames en heren, mogen wij u voorstellen: de CX Battle jury!

    Binnenkort is het zover : de 5de Customer Experience Battle! Tien teams van 4 ‘preppen’ op één dag de ultieme CX-case waarin ze maximaal hun nek uitsteken voor hun klant. Input : een inspirerende keynote van Frans Reichardt aka ‘de Klantenluisteraar’ en 2 benchmark cases.  U leest er alles over hier.

    Een uur later presenteren de teams hun CX-voorstel aan een 3-koppige jury met naast Frans, ook Tinne Van den Broeck van Orion en Stijn Schyvens, senior CC expert. Zij beslissen wie van de tien Proximus, winnaar van vorig jaar, opvolgt en naar huis gaat met de felbegeerde Gouden Giraf! 

    We polsen even bij Tinne en Stijn. 

    Lees meer
  2. ‘Mind the Gap - Hybride CX - Balanceren tussen Tech & Touch’

    ‘Mind the Gap - Hybride CX - Balanceren tussen Tech & Touch’

    Op 11 maart is het weer zover: de Customer Experience Battle 2025, aka the CX Battle! 

    Een unieke workshop/wedstrijd waarbij we op zoek gaan naar het team dat de beste Customer Journey uitwerkt en dus zo bewijst dat zij het meest zijn nek uitsteekt voor de klant. Dat team wint De Gouden Giraf! 

    Keynote speaker en workshopleider is Frans Reichardt. Hij noemt zichzelf ‘de Klantenluisteraar’. Vanuit de kracht van luisteren reikt Frans methodieken aan waarbij hij bedrijven (en in ons geval de 10 teams) leert werken met Customer Journey Mapping. Inspirerend en uiterst pragmatisch tegelijk! Even een gesprek vooraf.

    Lees meer
Toon alle nieuwsberichten

Premium Partners

logos_reeks_2025_2.jpg