Home

Customer Contact & CXForum

A good customer experience starts with a great customer contact.

Als Belgische sectorfederatie zetten wij ons elke dag volop in voor onze sector en jouw belangen.

Samen vormen we een  dynamische community van meer dan 2.000 professionele customercontact-experts. 

ZOMERAANBOD

zomeraanbod

De zomer, die gaan we zelf moeten maken. Daarom pakken we uit met een stralend zomers aanbod voor jou 🌤️ 😲Word vòòr 31 augustus lid en ontvang… 

😎 50% korting op je lidgeld (waarde 500 euro of meer)

😎 gratis ticket voor ‘Gamechangers in Customer Contact’, ons jaarlijkse Customer Contact Congres 

Samen is dat een korting van minstens 1.000 (!) euro

Da’s een zacht prijsje voor zo’n sterk professioneel netwerk. 

AGENDA

Agenda icoon Agenda feed

Volg de instructies en gebruik onderstaande url.

https://www.customercontact.be/l/nl/meeting2/calendar/0520cd78-5357-4f74-8cbb-1298c47a14c7/ical
Google Agenda Microsoft Office 365 / Outlook.com Apple / iCloud Agenda
  1. CxO-ontbijt - Dag van de Customer Contact-medewerker

    Ook dit jaar is er weer een CxO-ontbijt mét twee inspirerende keynotes. Een echte aanrader. Bovendien is er na het ontbijt een bijzondere activiteit: de CxO's bellen een aantal van hun customer contact-medewerkers op om hen persoonlijk te bedanken! 

  2. Waver

    Customer Contact Congres

    GAMECHANGERS IN CUSTOMER CONTACT

Leden beleven meer. Word ook lid.

Dit doen wij voor onze leden

Bekrachtigen van jouw belangen

Wij verdedigen de belangen van onze sector en onze mensen. Op elk niveau. Van het kabinet van Consumentenzaken tot de Europese top. Hoe meer leden, hoe luider onze stem.

Inspiratie op maat van je sector

We houden de vinger aan de pols van wat er speelt én spelen daar onmiddellijk op in. Met workshops, verrassende keynotes en thema-events. 

Kennis is om te delen

Samen word je sterker, slimmer, veerkrachtiger. Daarom organiseren we momenten en platformen om kennis te delen tussen onze leden. 

 

Blijf op de hoogte

Abonneer je nu op de maandelijkse nieuwsbrief van Customer Contact & CXForum en krijg maandelijks boeiende interviews, gedetailleerde eventinfo en zo veel meer in je mailbox.

SECTORNIEUWS

  1. “Werken in de customer contactsector is aantrekkelijker dan ooit. Daar steek ik mijn hand voor in ‘t vuur.”

    “Werken in de customer contactsector is aantrekkelijker dan ooit. Daar steek ik mijn hand voor in ‘t vuur.”

    Je las het vast al in onze nieuwsbrief: ‘t is verleidelijker dan ooit om in onze sector te werken. Dat blijkt uit het recentste Randstad-onderzoek rond employer branding. Daar eindigden we voor het eerst in onze geschiedenis op de 4e plaats. Slechts 3 andere sectoren doen dus beter. Maar hoe moeten we dit cijfer nu interpreteren? En wat betekent dit voor de toekomst? 

    We vroegen het aan Randstad zelf. Olivier Lefevre, Directeur Advisory Services, vertelt er ons vol enthousiasme over. Nu al in dit interview en… op 19 september tijdens ons CxO-ontbijt.

    Lees meer
  2. “Wil je als bedrijf je customer experience naar een hoger niveau tillen, dan zit je bij ons aan het juiste adres.”

    “Wil je als bedrijf je customer experience naar een hoger niveau tillen, dan zit je bij ons aan het juiste adres.”

    Bij ons zit je ook aan het juiste adres. Waarvoor? Voor een goed interview. En wie beter dan een premium partner om een boeiende babbel mee te hebben. Schuift bij ons aan: Dave Conrad, hij is Account Executive/Sales Director Belgium bij NICE. Je leert hen beter kennen, maar hier is al een tip: NICE is here to stay.

    Lees meer
Toon alle nieuwsberichten

Premium Partners

logos2.jpg