Home

Customer Contact & CXForum

A good customer experience starts with a great customer contact.

Als Belgische sectorfederatie zetten wij ons elke dag volop in voor onze sector en jouw belangen.

Samen vormen we een  dynamische community van meer dan 2.000 professionele customercontact-experts. 

CUSTOMER CONTACT CONGRES 2024

Congres 2024

We bieden u een niet te missen programma met top keynote speakers als Kim Jansen, Joeri Van den Bergh en Prof. Rudy Moenaert rond het centrale thema ‘Game Changers in Customer Contact.’ Plus break-out sessies waarin experten hun inside story brengen over benchmark cases. 

Het wordt alvast een dag vol inspiratie van internationaal niveau, met unieke netwerkmogelijkheden in een uitzonderlijk kader.

AGENDA

Agenda icoon Agenda feed

Volg de instructies en gebruik onderstaande url.

https://www.customercontact.be/l/nl/meeting2/calendar/0520cd78-5357-4f74-8cbb-1298c47a14c7/ical
Google Agenda Microsoft Office 365 / Outlook.com Apple / iCloud Agenda
  1. t/m
    Waver

    Nomineer jouw teamtopper

    "Stars of Customer Contact” Awards 2024

  2. CxO-ontbijt - Dag van de Customer Contact-medewerker

    Ook dit jaar is er weer een CxO-ontbijt mét twee inspirerende keynotes. Een echte aanrader. Bovendien is er na het ontbijt een bijzondere activiteit: de CxO's bellen een aantal van hun customer contact-medewerkers op om hen persoonlijk te bedanken! 

  3. Waver

    Customer Contact Congres

    GAMECHANGERS IN CUSTOMER CONTACT

  4. Rewind/FastForward Conferentie

    met het prettig gestoorde team van improvisatietheater Inspinazie

Leden beleven meer. Word ook lid.

Dit doen wij voor onze leden

Bekrachtigen van jouw belangen

Wij verdedigen de belangen van onze sector en onze mensen. Op elk niveau. Van het kabinet van Consumentenzaken tot de Europese top. Hoe meer leden, hoe luider onze stem.

Inspiratie op maat van je sector

We houden de vinger aan de pols van wat er speelt én spelen daar onmiddellijk op in. Met workshops, verrassende keynotes en thema-events. 

Kennis is om te delen

Samen word je sterker, slimmer, veerkrachtiger. Daarom organiseren we momenten en platformen om kennis te delen tussen onze leden. 

 

Blijf op de hoogte

Abonneer je nu op de maandelijkse nieuwsbrief van Customer Contact & CXForum en krijg maandelijks boeiende interviews, gedetailleerde eventinfo en zo veel meer in je mailbox.

SECTORNIEUWS

  1. Customer Contact & CXForum kennispartner van online vakmedium Ziptone

    Customer Contact & CXForum kennispartner van online vakmedium Ziptone

    Customer Contact & CXForum heeft zich vanaf juli 2024 aangesloten als kennispartner bij Ziptone, het Nederlandse online vakmedium over klantcontact. Met het partnership krijgt Customer Contact & CXForum een extra podium, wat bijdraagt aan een groter bereik en meer zichtbaarheid. Ziptone zal onder meer de events van de branchevereniging bijwonen en verslaan. 

    Lees meer
  2. “Werken in de customer contactsector is aantrekkelijker dan ooit. Daar steek ik mijn hand voor in ‘t vuur.”

    “Werken in de customer contactsector is aantrekkelijker dan ooit. Daar steek ik mijn hand voor in ‘t vuur.”

    Je las het vast al in onze nieuwsbrief: ‘t is verleidelijker dan ooit om in onze sector te werken. Dat blijkt uit het recentste Randstad-onderzoek rond employer branding. Daar eindigden we voor het eerst in onze geschiedenis op de 4e plaats. Slechts 3 andere sectoren doen dus beter. Maar hoe moeten we dit cijfer nu interpreteren? En wat betekent dit voor de toekomst? 

    We vroegen het aan Randstad zelf. Olivier Lefevre, Directeur Advisory Services, vertelt er ons vol enthousiasme over. Nu al in dit interview en… op 19 september tijdens ons CxO-ontbijt.

    Lees meer
Toon alle nieuwsberichten

Premium Partners

logos2.jpg