Home

Connecting Customers Companies Coworkers

Customer Contact is dé toonaangevende associatie in België voor klantendiensten, customer experience afdelingen en customer contactcenters. Samen met CXForum vormen we een dynamisch netwerk van meer dan 2.000 professionele klantcontact-experts en vertegenwoordigen we met trots meer dan 100.000 klantcontact-medewerkers.

Onze missie is helder: wij streven naar een naadloze verbinding tussen bedrijven, klanten en medewerkers. We willen dat klanten het klantcontact als buitengewoon waardevol ervaren, dat medewerkers hun baan met plezier en passie kunnen uitvoeren, en dat bedrijven hun klantcontact op een centrale en strategische wijze kunnen positioneren.

IN DE KIJKER

Let's FAQ de klantendienst!

Customer Contact start grootste sectoronderzoek ooit naar employee experience.

onderzoek KUL

Customer Contact Congress

The Stars of Customer Contact in congrescentrum OFF in Waver op 30 november 2023

Stars of Customer Contact

CxO Ontbijt - Dag van de contact center medewerker

Dag van de cc medewerker 23

Ook op donderdag 21 september 2023 organiseert het Customer Contact een event speciaal voor CxO's. Zij komen tijdens een ontbijtsessie samen om ervaringen te delen over de groeiende rol van customer contact. Belt u op 21 september ook persoonlijk uw contact center-medewerkers op om hen te bedanken? Hoe dat praktisch verloopt? U bent op donderdag 21 september van harte welkom op ons CxO-ontbijtevent. Naast een inspirerende spreker van Genesys en een ontmoeting met andere CxO’s  is er ook een pop-up contact center waarin u uw klantcontactmedewerkers kunt bellen en bedanken...

All Events

Agenda icoon Agenda feed

Volg de instructies en gebruik onderstaande url.

https://www.customercontact.be/l/nl/meeting2/calendar/0520cd78-5357-4f74-8cbb-1298c47a14c7/ical
Google Agenda Microsoft Office 365 / Outlook.com Apple / iCloud Agenda
  1. inBerchem

    Welzijn in het contactcenter

  2. inLeuven

    EXCLUSIEF LEDENEVENT - Ga mee naar… Lieven Scheire over Artificial Intelligence

  3. inWaver

    Customer Contact Congres

Word nu lid van het grootste klantcontactnetwerk in België

Het lidmaatschap geeft toegang tot whitepapers, infographics en research results. Als lid krijg je ook gratis toegang of ledenkorting op minimaal 12 events per jaar. Leden krijgen exclusief toegang tot de Access All Areas. 

Ontdek alle lidmaatschapsvoordelen en word lid van het grootste Belgische klantcontactnetwerk.

Blijf op de hoogte

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Newsletter archive

Nieuws uit de sector

  1. Nu al aan de tand gevoeld: de jury van de 1e Customer Contact Awards
    20-09-23

    Nu al aan de tand gevoeld: de jury van de 1e Customer Contact Awards

    Weg met die bescheidenheid! Ken of ben jij een topcollega? Dan moet je gewoon deelnemen voo...

  2. Leadgenerator wordt ons nieuwste lid
    20-09-23

    Leadgenerator wordt ons nieuwste lid

    Customer Contact blijft maar groeien, maar ook ons nieuwste lid eGENTIC weet wat uitbreiden...

  3. Hoe maak je van een contactcenter een springplank?
    28-08-23

    Hoe maak je van een contactcenter een springplank?

    Ooit gidste hij merken richting succesvolle reclamecampagnes. Tegenwoordig is hij een gids voor organisaties die duurzamer willen onde...

Toon alle blogs

Premium Partners

20230920 CCBE Premium Partners 13.png