Archief
- 21 september 2023
Daarom is vandààg jouw dag (niet wachten tot morgen om dit te lezen!)
- 12 september 2023
Hoe kan je concreet employee experience verbeteren in je organisatie? Kom 26 september naar Berchem ...
- 7 september 2023
Mis dit momentum niet: Let’s FAQ jouw klantendienst.
- 5 september 2023
CxO’s draaien de rollen om en bellen met ... hun customer contact-medewerkers!
- 29 augustus 2023
Belt u op 21 september ook uw contact center-medewerkers op om hen te bedanken?
- 22 augustus 2023
TICKET ALARM! Customer Contact Summer BBQ - 30/08/23 - De Hoorn, Leuven
- 17 augustus 2023
Neem deel aan de Dag van de Customer Contact-medewerker
- 8 augustus 2023
Ongezonde stress en burn-out voorkomen door 4 uur te investeren in je contact center
- 1 augustus 2023
Boost in 4 uur de vibe in je contact center
- 27 juli 2023
Décochez les 3 tâches suivantes de votre liste des 'CHOSES À FAIRE' et... commencez l'été en mode 'zen'.
- 27 juli 2023
Vink deze 3 TO DO’s af en… start je zomer relaxt
- 24 juli 2023
Ne manquez pas cette opportunité : Let’s 'FAQ' votre service client.
- 24 juli 2023
Mis dit momentum niet: Let’s FAQ jouw klantendienst.
- 11 juli 2023
Wellbeing in contactcenters: waarom een gratis banaan niet werkt
- 6 juli 2023
Les clichés sont-ils justifiés ? Let’s 'FAQ' le service client.
- 4 juli 2023
Ciustomer Contact Summer BBQ - 30/08/23 - De Hoorn, Leuven
- 27 juni 2023
Kloppen de clichés? Let’s FAQ de klantendienst! En ander nieuws van juni...
- 20 juni 2023
Start mee de grootste bevraging van onze sector
- 13 juni 2023
Onze allereerste ledenvergadering vieren we graag met al onze leden ... Kom jij ook?
- 12 juni 2023
Webinar - Hoe win je een Europese Contact Center & Customer Service Award?
- 1 juni 2023
TECH EVENT N°1: internationale case maakt line-up compleet
- 30 mei 2023
België boven op de Europese Contact Center & Customer Service Awards? Wij helpen je jouw case indienen
- 25 mei 2023
Wij gaan voor live (met jou!)
- 23 mei 2023
IN PRIMEUR: deze 3 contactcentra verklappen hun optichannel tool
- 17 mei 2023
ALLE LEDEN WELKOM - 22 juni - General Assembly - Vilvoorde
- 9 mei 2023
🤔Je dilemma’s rond optichannel tools? Binnenkort 💡beantwoord!
- 4 mei 2023
Le voici donc, votre tout premier 'Customer Contact Update' !
- 2 mei 2023
Achter de schermen bij DHL? Op de luchthaven? Ja, ja en… ja, jij mag mee!
- 27 april 2023
Een nieuwe Customer Contact Update voor jou!
- 25 april 2023
Tech Event: 'Tools voor optichannel klantcontact' - 8 juni 2023 - Bluepoint in Berchem
- 20 april 2023
Access All Areas: DHL - 23 mei
- 18 april 2023
DDM nodigt je uit voor seminar 'Creating Great Customer-Experiences with Talkdesk and Salesforce"
- 13 april 2023
Schrijf je nu in voor ons 'Welzijn in het contactcenter' event op 4 mei en maak werk van je medewerkers!
- 4 april 2023
MAAK WERK VAN JE MEDEWERKERS - MIS DIT EVENT NIET - 4 MEI - LEUVEN
- 31 maart 2023
<< titel >>
- 31 maart 2023
<< titel >>
- 31 maart 2023
Genesys invites you to: "Why employee experience really matters to your customers?"
- 23 maart 2023
Hier is hij: jouw eerste Customer Contact Update!
- 7 maart 2023
Laatste kans om met jouw team de Gouden Giraf te winnen op de CX Battle op 14 maart 2023 in AEtelier in Leuven
- 23 februari 2023
Welk klantcontact-team pakt klantbeleving het meest efficient en creatief aan? Strijd mee in de CX Battle op 14 maart 2023 in AEtelier in Leuven
- 9 februari 2023
Wint jouw team de Gouden Giraf? Schrijf je nu in voor de CX Battle op 14 maart 2023 in AEtelier in Leuven
- 13 november 2020
Join the DPA Congress!