
The Human Touch in Customer Contact.
Artificiële Intelligentie is zonder twijfel dé game changer van het decennium. In alle aspecten van ons leven maar des te meer in Customer Contact. Elke dag wordt duidelijker dat de mogelijkheden van AI letterlijk eindeloos zijn. En we hebben allemaal begrepen dat dit unieke kansen biedt om een ‘peoples business’ als de onze een extra Human Touch te geven. Meteen het congresthema van dit jaar. Welkom!
Met 12 tot de verbeelding sprekende benchmark cases krijg je een hele dag gevuld met de succesverhalen van trendsetting denkers én doeners. Om dan geïnspireerd en gemotiveerd zelf aan de slag te gaan en AI op een slimme, respectvolle én menselijke manier te integreren binnen je eigen bedrijf of organisatie.
AI helpt ons immers elke dag meer om ‘customers’ beter te verstaan, op hun vragen te anticiperen om ze sneller en vollediger te beantwoorden. Zo komt meer tijd vrij om waar we goed in zijn nog beter te doen: dieper luisteren en beter helpen. Meer tijd voor échte ‘customer care’ en dus voor hogere klantentevredenheid en -trouw.
Het Congres 2025 wordt er meer dan ooit één van ‘Standing on the Shoulders of Giants’. Neem daarbij de super-interessante netwerkmogelijkheden met de honderden sectorgenoten in een nieuwe ‘venue’ plus de uitreiking van de derde editie van de Stars of Customer Contact Awards en je begrijpt dat ‘The Human Touch in Customer Contact’ een niet te missen event zal zijn.