Home

Connecting Customers Companies Coworkers

Customer Contact is dé toonaangevende associatie in België voor klantendiensten, customer experience afdelingen en customer contactcenters. Samen met CXForum vormen we een dynamisch netwerk van meer dan 2.000 professionele klantcontact-experts en vertegenwoordigen we met trots meer dan 100.000 klantcontact-medewerkers.

Onze missie is helder: wij streven naar een naadloze verbinding tussen bedrijven, klanten en medewerkers. We willen dat klanten het klantcontact als buitengewoon waardevol ervaren, dat medewerkers hun baan met plezier en passie kunnen uitvoeren, en dat bedrijven hun klantcontact op een centrale en strategische wijze kunnen positioneren.

IN DE KIJKER

Let's FAQ de klantendienst!

Customer Contact start grootste sectoronderzoek ooit naar employee experience.

FAQ de klantendienst 600

Customer Contact Congress

The Stars of Customer Contact in congrescentrum OFF in Waver op 30 november 2023

Stars of Customer Contact

CEO's bellen hun klantcontact medewerkers

Op 21 september 2023, op de Dag van de Customer Contact Medewerker, draaiden we de rollen om en lieten we CxO's en Directeurs bellen met hun klantcontact medewerkers. Hoe dat verliep, zie je in onderstaande video:

 

Dag van de Customer Contact Medewerker

Het verslag en de foto's van het CxO ontbijt tijdens de meer dan geslaagde Dag van de Customer Contact Medewerker.

CEO Ontbijt cxos bellen 2023 600

Nomineer nu jouw Star of Customer Contact!

Stars of Customer Contact

Op het Customer Contact Congres zetten we onze 'Stars of Customer Contact' in de schijnwerpers. Daarom roepen we alle managers op om hun teamtoppers te nomineren in de volgende categorieën:

  1. Empathie: deze collega luistert empathisch naar elke klant
  2. Teamplayer & fun: deze teamie zorgt altijd voor goede vibes en fun op de werkvloer
  3. Communicatie: hij/zij blijft in elke situatie klant- en oplossingsgericht communiceren
  4. Efficiëntie: een haviksoog voor detail, waanzinnig stipt, altijd efficiënt
  5. Creativiteit: problemen? Voor deze collega zijn dat kansen voor originele oplossingen!
  6. Extra mile: deze flexibele collega is altijd bereid tot dat extraatje voor de klant

All Events

Agenda icoon Agenda feed

Volg de instructies en gebruik onderstaande url.

https://www.customercontact.be/l/nl/meeting2/calendar/0520cd78-5357-4f74-8cbb-1298c47a14c7/ical
Google Agenda Microsoft Office 365 / Outlook.com Apple / iCloud Agenda
  1. inGeel

    … Books & Babbels

  2. inBoortmeerbeek

    The Future of Telesales

Word nu lid van het grootste klantcontactnetwerk in België

Het lidmaatschap geeft toegang tot whitepapers, infographics en research results. Als lid krijg je ook gratis toegang of ledenkorting op minimaal 12 events per jaar. Leden krijgen exclusief toegang tot de Access All Areas. 

Ontdek alle lidmaatschapsvoordelen en word lid van het grootste Belgische klantcontactnetwerk.

Blijf op de hoogte

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Newsletter archive

Nieuws uit de sector

  1. Belfius wint zilveren Best Customer Experience Award op ECCCSA's in Londen
    24-11-23

    Belfius wint zilveren Best Customer Experience Award op ECCCSA's in Londen

    De klantendienst van Belfius is dinsdag tijdens de European Contact Centre & Customer Service Awards, de ECCCSA's, in Londen in de...

  2. “In de ogen van 10 terroristen kijken en voelen: ik ben een overlever”
    03-11-23

    “In de ogen van 10 terroristen kijken en voelen: ik ben een overlever”

    Hij pendelt vaak tussen België en de VS. Daarom was hij op die tragische dag in 2016 aanwezig in Zaventem. Maar hij koos ervoor o...

  3. “MISVATTINGEN ROND INCLUSIE? WAAR ZAL IK BEGINNEN?”
    23-10-23

    “MISVATTINGEN ROND INCLUSIE? WAAR ZAL IK BEGINNEN?”

    Inclusie en diversiteit, iedereen heeft er de mond van vol. Maar wie durft er ook écht wat aan doen? Want hoe mooi het idee ook...

Toon alle blogs

Premium Partners

20230920 CCBE Premium Partners 13.png