Sprekers bij Customer Contact Congres 2025

Customer Contact Congres 2025

THE HUMAN TOUCH IN CUSTOMER CONTACT

Customer Contact Congres 2025

Sprekers

  1. Dominique Schreinemachers

    Dominique Schreinemachers

    Dominique Schreinemachers, militair vlieger, mediator en gedragsbeïnvloeding psycholoog. Ze is opgeleid door oud Vietnam veteranen in de Verenigde Staten. Ze heeft zich als vrouw staande weten te houden in een mannenwereld tijdens de meest uitdagende trainingen en missies. Dominique heeft de buitengewone vaardigheden van militair vliegers uitgebreid geanalyseerd. Dit gecombineerd met haar expertise in gedragspsychologie, resulteert in transformerende ervaringen. Zo weet ze haarscherp uit te leggen in welke details de kracht van ieder persoon of team kan liggen. Met de unieke mix van discipline, aanpassingsvermogen en een diepgaand begrip van menselijk gedrag, is ze in staat individuen boven zichzelf uit te laten stijgen. Inmiddels heeft Dominique de allerbeste en meest ervaren Luchtmacht vliegers om zich heen verzameld, waarmee ze bedrijven over de hele wereld traint. Haar schat aan ervaringen, vormt de inspiratiebron voor haar uitzonderlijke speeches. Ze weet je te boeien en emotioneel te raken als ze vertelt over haar bizarre opleidingen en uitzendingen. Met ‘on top of it all’ het verhaal dat haar helikopter werd neergeschoten door de Taliban en ze dit maar ternauwernood wist te overleven.
  2. Prof. dr. Yves Van Vaerenbergh

    Prof. dr. Yves Van Vaerenbergh

    Yves Van Vaerenbergh is professor Customer Experience Management aan de KU Leuven. Hij ontving verschillende awards, waaronder de 2022 Emerging Service Scholar Award van de American Marketing Association. Yves is eveneens partner bij KALEPA, een spin-off van de KU Leuven die organisaties begeleidt in hun transitie naar een grotere klantgerichtheid.

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Ticket leden Customer Contact & CXForum € 270,00
Ticket niet - leden € 446,00