
Kalender
Voorbije evenementen
-
EXCLUSIEF LEDENEVENT - Ga mee naar… Lieven Scheire over Artificial Intelligence
Hopeloos uitverkocht… maar niet voor Customer Contact
-
t/m
Nomineer jouw teamtopper
Op het Customer Contact Congres zetten we onze 'Stars of Customer Contact' in de schijnwerpers. Daarom roepen we alle managers op om hun teamtoppers te nomineren.
-
CxO-ontbijt - Dag van de Customer Contact-medewerker
Ook dit jaar is er weer een CxO-ontbijt mét inspirerende keynote. Een echte aanrader. Bovendien is er na het ontbijt een bijzondere activiteit: de CxO's bellen een aantal van hun customer contact-medewerkers op om hen persoonlijk te bedanken!
-
ZOMER BBQ, VANAF 18u - LEUVEN
Beleef de magische zonsondergang over Leuven terwijl je proeft van lekkere gerechten. Praat na met collega’s en klanten over die zalige zomerse dagen. En geniet nog een laatste keer samen met je netwerk voor we nostalgisch denken: ‘t is weer voorbij die mooie zomer.
-
Ontdek in primeur de grootste bevraging van onze sector
KICK-OFF: let’s FAQ de klantendienst - gratis webinar 27.6
-
TECH EVENT: ‘TOOLS VOOR OPTICHANNEL KLANTENCONTACT’
De tech evoluties van onze sector.
Een wervelende keynote en 4 praktijkgerichte cases over kwaliteitsvolle optichannel tools mét speeddate.
-
Exclusief ledenevent: Rondleiding DHL Brussels airport
Gastheer DHL neemt ons mee voor een spectaculaire rondleiding achter de schermen van de luchthaven. Maximum 20 leden van Customer Contact en CXForum krijgen de logistiek in volle actie te zien, tot en met het vertrek van de indrukwekkende cargovluchten.
-
Customer Experience Battle
Event gericht op customer contact-medewerkers en hun managers. 15 tot 20 teams van 4 medewerkers van Inhouse customer contact diensten en facilitaire contact centers strijden in de CX Battle om de Gouden Giraf.
-
New Year's Reception
Customer Contact invites you for drinks and bites to celebrate the new year. We will look back on 2022 and unveil some exciting plans for 2023
Premium Partners
