Over CxO-ontbijt - Dag van de Customer Contact-medewerker

CxO-ontbijt - Dag van de Customer Contact-medewerker

Ook dit jaar is er weer een CxO-ontbijt mét inspirerende keynote. Een echte aanrader. Bovendien is er na het ontbijt een bijzondere activiteit: de CxO's bellen een aantal van hun customer contact-medewerkers op om hen persoonlijk te bedanken! 

CxO-ontbijt - Dag van de Customer Contact-medewerker

Ook op donderdag 21 september 2023 organiseert het Customer Contact een event speciaal voor CxO's. Zij komen tijdens een ontbijtsessie samen om ervaringen te delen over de groeiende rol van customer contact. 

Belt u op 21 september ook persoonlijk uw contact center-medewerkers op om hen te bedanken? 

Hoe dat praktisch verloopt? U bent op donderdag 21 september van harte welkom op een CxO-ontbijtevent. Naast een inspirerende spreker van en een ontmoeting met andere CxO’s  is er ook een pop-up contact center. 

Wij voorzien volgend programma:

8u: Ontvangst CxO’s met ontbijt en eerste netwerkmoment
8.20u: Welkom door Customer Contact en de gastheer
8.30u: Keynote Merijn te Booij, Genesys: Future of contact centers and the role of the agent/advisor
9.15u: CxO’s nemen fysiek plaats in het customer contact center en bellen hun medewerkers op om hen te bedanken
9.45: Netwerkmoment 

Locatie: WEngage, Woluwelaan 158, Diegem

Reken maar dat uw customer contact-medewerkers aangenaam verrast zullen zijn door uw telefoontje die dag. Als ambassadeurs van uw bedrijf verdienen ze dan ook alle waardering voor hun vaak moeilijke job.

De Dag van de Customer Contact Center Medewerker is een mooi moment om uw erkentelijkheid persoonlijk te tonen. 

Ja, ik doe mee aan de dag van de Customer Contact Center Medewerker 

Prijzen

Deelname is gratis