Over CxO-ontbijt - Dag van de Customer Contact-medewerker

CxO-ontbijt - Dag van de Customer Contact-medewerker

Ook dit jaar is er weer een CxO-ontbijt mét twee inspirerende keynotes. Een echte aanrader. Bovendien is er na het ontbijt een bijzondere activiteit: de CxO's bellen een aantal van hun customer contact-medewerkers op om hen persoonlijk te bedanken! 

CxO-ontbijt - Dag van de Customer Contact-medewerker

Ook op donderdag 19 september 2024 organiseert Customer Contact & CXForum een event speciaal voor CxO's. Zij komen tijdens een ontbijtsessie samen om ervaringen te delen over de groeiende rol van customer contact. 

Belt u op 19 september ook persoonlijk uw contact center-medewerkers op om hen te bedanken? 

Hoe dat praktisch verloopt? U bent op donderdag 19 september van harte welkom op een CxO-ontbijtevent. Naast twee inspirerende sprekers en een ontmoeting met andere CxO’s  is er ook een pop-up customer contactcenter. 

Wij voorzien volgend programma:

8u: Ontvangst CxO’s met ontbijt en eerste netwerkmoment
8.20u: Welkom door Customer Contact & CXForum en gastheer Wim Van de Velde, CEO N-Allo
8.30u: Keynote door Annic Bosmans, CEO Randstad BE
9.10u: Keynote door Prof. Johan Deklerck 

"Integraal en posi;ef aan de slag met agressief klantengedrag"

9.50u: CxO’s nemen fysiek plaats in het customer contactcenter en bellen hun medewerkers op om hen te bedanken

Locatie: N-Allo, Stationsstraat 55, 2800 Mechelen (Ingang via Bar Marie)

Reken maar dat uw customer contact-medewerkers aangenaam verrast zullen zijn door uw telefoontje die dag. Als ambassadeurs van uw bedrijf verdienen ze dan ook alle waardering voor hun vaak moeilijke job.

De Dag van de Customer Contact Center Medewerker is een mooi moment om uw erkentelijkheid persoonlijk te tonen. 

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Deelname CxO-ontbijt Gratis