Nieuws
-
Nu al aan de tand gevoeld: de jury van de 1e Customer Contact Awards
Weg met die bescheidenheid! Ken of ben jij een topcollega? Dan moet je gewoon deelnemen voor de 1e Customer Contact Awards. Er zijn 6 awards te winnen, maar waarop gaat de jury letten? Nee, je moet niet beginnen speculeren, want we vroegen het hen gewoon zelf.
-
Leadgenerator wordt ons nieuwste lid
Customer Contact blijft maar groeien, maar ook ons nieuwste lid eGENTIC weet wat uitbreiden is. Wat zo’n 20 jaar geleden begon in een home office is nu wereldwijde firma. Met dus een grote poot in België. Country Manager voor Benelux, Soufiane Chehtite, neemt ons mee achter de schermen.
-
Hoe maak je van een contact center een springplank?
Ooit gidste hij merken richting succesvolle reclamecampagnes. Tegenwoordig is hij een gids voor organisaties die duurzamer willen ondernemen en innoveren. Denk daarbij aan Volvo Cars, L’Oréal en Tomorrowland. En op 30 november wil Stefaan Vandist ook contactcenters inspireren. Wij konden alvast niet wachten en belden hem nu al eens op. Blijkt dat Stefaan wel wat ervaring heeft met telefoontjes beantwoorden.
-
“Onze sector mag wat sterallures krijgen”
Jij bent uitgenodigd voor een exclusief moment. De première van het eerste Customer Contact & CXForum Congres op 30 november.
En voor 1 dag maken we van onze people business eens een ‘show business’. Want onze sector zit boordevol sterren. Toch, directeur Hans?
-
“Ja, werkgeluk is een gevoel maar wel mét een wetenschappelijke basis"
In september staat ze voor een zaal met vol contactcenter collega’s. Vandaag blikt Griet Deca al kort vooruit op ‘Welzijn in de contactcentra’ en deelt ze in primeur één tip die zo gemakkelijk is dat je ‘m tegen het einde van dit interview al onder de knie hebt.
-
“Onze sector moet tonen wie we echt zijn”
Lente en zomer zijn traditioneel dé maanden voor een nieuw likje verf. En ons nieuwste lid weet daar alles van: coatingproducent Rust-Oleum Europe. Maar hun customercontact manager, Dimitri Bielen, wil vooral onze sector een frisse nieuwe coating geven.
-
Let’s FAQ de klantendienst
Als jij je goed voelt in je job, voelt je klant dat ook. Maar hoe gelukkig zijn customer contact medewerkers eigenlijk? Bij jou in je bedrijf, maar ook in heel het land?
Daarom is er nu ‘Let’s FAQ de klantendienst’: de nationale bevraging rond welzijn in customer contact centers, georganiseerd door sectorfederatie Customer Contact en KULeuven spin-off Kalepa. Onafhankelijk en open voor iedereen. Dus ja! ook voor jouw contactcenter.
‘Let’s FAQ de klantendienst’ is een onafhankelijk onderzoek van KULeuven, the Kalepa Group en Customer Contact.
-
Directe lijn met het bestuur: Hans Cleemput
Als sectorfederatie geven we graag het goede voorbeeld en bieden we jou een direct aanspreekpunt. Stel jouw vragen, mail ons jouw voorstellen en laat van je horen! En om de drempel helemaal te verlagen, stellen we je persoonlijk onze raad van bestuur voor. Met deze maand: Hans Cleemput
-
Daarom wordt zelfs KULeuven spin-off lid
Nee, ons nieuwste lid is niet het klantencontactcenter van de KUL. Maar wel een spin-off die onderzoek doet naar wat jouw klant verwacht en nodig heeft. Welkom, Dirk Frans en prof. Dr. Yves Van Vaerenbergh van The KALEPA Group.
-
Directe lijn met het bestuur: Sandra Rens
We staan graag tussen onze leden. Want samen, transparant en open, kunnen we pas echt het verschil maken voor onze sector. Daarom laten we je graag kennismaken met de mensen achter Customer Contact. Deze keer aan de lijn: Sandra Rens.