 
                Nieuws
- 
                                                                          Volvo-verhaal live op het Customer Contact CongresLees meerVolvo staat bekend als erg ‘service minded’ merk. Over hoe Volvo dit waarmaakt in de toch woelige tijden waarin de autosector zich bevindt, praten we met Balder D’hondt, hoofd van Consumer Experience Implementation van Volvo Car BeLux. 
- 
                                                                          Customer Contact & CXForum en 24+ ‘proudly present’: de Dag van de Customer Contact Medewerker.Lees meerOp 18 september 2025 is er weer de Dag van de Customer Contact Medewerker. Een dag waarop wij als Customer Contact & CXForum op een wel héél speciale manier de medewerkers van onze customer contact centers in de bloemetjes zetten: ze krijgen dan namelijk telefonische complimentjes van hun CEO of customer contact manager. 
 Hoe dat in zijn werk gaat, bespreken we met Carl Buelens, CEO van 24+, die samen met ons dit unieke event organiseert.
- 
                                                                          Premium partner in de kijker: Orion IntelligenceLees meerWelkom, Alexander Gurdebeke, Global Lead Alarm Monitoring bij Orion Intelligence. Ter intro: wat doet Orion? Vandaag zijn wij een voicebot AI bedrijf gespecialiseerd in twee toepassingsgebieden. Enerzijds is dat Customer Service en anderzijds is dat - weliswaar minder relevant voor dit verhaal- alarm monitoring. 
- 
                                                                          Premium Partner in de kijker: ZendeskLees meerZendesk heeft alvast een tot de verbeelding sprekende bedrijfsnaam. Dus onze eerste vraag aan Sacha Convens, Senior Account Executive is dan ook: 
- 
                                                                          Nieuw lid in de kijker: PrimagazLees meerOns nieuw CC-lid van de maand is Primagaz. Een bedrijf met een grote naamsbekendheid maar misschien weten velen van ons niet exact wat Primagaz doet. Onze eerste vraag aan Sofie Vanmierlo (Project Management Officer) en Carolien Beckers (Customer Care Manager) van Primagaz Belgium NV is dan ook logischerwijs ... 
- 
                                                                    ‘AI is de toekomst!’Lees meer‘AI is de toekomst!’ Dit is zonder twijfel dé open deur van het decennium. Maar niet elke AI, is goede AI. Dus de vraag is niet zozeer: ‘Moeten we AI inschakelen in onze CX?’ maar ‘Hoe moeten we vanaf vandaag AI op een slimme manier implementeren ?’ 
- 
                                                                          i-mens is ons ‘Nieuw Federatielid van de Maand’Lees meeri-mens is dan wel ons ‘Nieuw Federatielid van de Maand’ maar echt onbekenden zijn ze niet. Zo zullen de bezoekers van ons laatste congres zich misschien de inspirerende breakout herinneren die Jet De Mol, manager van het inhouse service center, daar gaf samen met Cisco. En het was opnieuw Jet die met Lotte Leybaert, customer experience manager, Marcia Willems, accountmanager en Ingrid Van Deuren, manager kwaliteit, vorige week glansrijk met onze vijfde Gouden Giraf naar huis ging. We praten met Jet en Lotte over hun organisatie en de zoektocht naar de perfecte dienstverlening. 
- 
                                                                          
- 
                                                                          Premium Partner in de kijker: CM.comLees meer‘Premium Partner in de kijker’ deze maand is CM.com. Eén dag na de internationale launch van hun nieuwe Agentic AI platform HALO, praten we met Jan Van Bosch, Country Sales Lead CM.com. Hij begint alvast met een tweede primeur (na Halo): hij zal op ons AI Business Event op 3 juni in Leuven een keynote verzorgen met als titel: ‘Hoe de komst van AI Agents het e-commerce landschap ingrijpend veranderen.’ 
- 
                                                                    Dames en heren, mogen wij u voorstellen: de CX Battle jury!Lees meerBinnenkort is het zover : de 5de Customer Experience Battle! Tien teams van 4 ‘preppen’ op één dag de ultieme CX-case waarin ze maximaal hun nek uitsteken voor hun klant. Input : een inspirerende keynote van Frans Reichardt aka ‘de Klantenluisteraar’ en een benchmark case. U leest er alles over hier. Een uur later presenteren de teams hun CX-voorstel aan een 3-koppige jury met naast Frans, ook Tinne Van den Broeck van Orion en Stijn Schyvens, senior CC expert. Zij beslissen wie van hen Proximus, winnaar van vorig jaar, opvolgt en naar huis gaat met de felbegeerde Gouden Giraf! We polsen even bij Tinne en Stijn. 
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- 4
- ...
- 7
- Volgende pagina
