“Het zou niet helemaal eerlijk zijn, vinden wij.”

Tinne klein.png

De Customer Experience Battle 24 is niet alleen een boeiend event, het heeft ook een bijzonder boeiende hoofdsponsor: Orion Intelligence. En dat is niet de eerste keer. Maar Tinne Van den Broeck, Customer Success Director bij de techtopper, heeft dit jaar wat op te biechten…

Hey Tinne, sinds wanneer sponsoren jullie de Customer Experience Battle? 

Tinne Van den Broeck: “Dit is ons derde jaar. En ook dit jaar voorzien we weer de hoofdprijs.” 

Je klinkt zo trots?

Tinne Van den Broeck: “Zeker! Het is een jaarlijks hoogtepunt waar we altijd enorm naar uitkijken. ‘t Geeft ons de kans om onze betrokkenheid bij en ondersteuning voor de customer experience community te tonen, en tegelijkertijd te zien hoe gepassioneerde professionals samenwerken en zo tot innovatieve oplossingen komen.”

Waarom vinden jullie het zo belangrijk om juist dit event te ondersteunen? 

Tinne Van den Broeck: “Er zijn maar weinig evenementen die specifiek over customer experience gaan. Terwijl het zo cruciaal is dat er platformen zijn waar professionals samenkomen om kennis te delen en nieuwe inzichten op te doen. En da’s exact wat Customer Experience Battle biedt: een hands-on benadering van klantreizen, waar teams van verschillende achtergronden en functies samenwerken om uitdagingen aan te gaan. Het competitie-element en de nadruk op teamwerk dagen deelnemers uit om buiten hun comfortzone te treden en met vernieuwende ideeën te komen. Bovendien biedt het evenement een welkome afwisseling van de dagelijkse routine, waardoor deelnemers met frisse energie en nieuwe ideeën terugkeren naar hun werkplek.”

Maar ik hoorde dat jullie zelf niet meedoen dit jaar…?

Tinne Van den Broeck: “Ai, betrapt! (lacht) Het zou niet helemaal eerlijk zijn, vinden we. We hebben ‘geholpen’ bij het opstellen van de case voor de battle. Maar we blijven uiteraard heel hard betrokken bij het event.”

Wat is jullie gouden tip over klantgerichtheid?

Tinne Van den Broeck: “Wij geloven sterk in het belang van proactief zijn, de verwachtingen van je klant overstijgen. Het uiteindelijke doel is om een blijvende en positieve indruk achter te laten bij klanten, en dat begint met het opbouwen van sterke en duurzame relaties door ons, zoals de gouden giraf, uit te strekken voor een buitengewone klantenservice.”