Team Learning
Dit team brengt alles samen wat te maken heeft met onderwijs en opleiding. Het in kaart brengen van beschikbare opleidingen, aanbieden van stages in het onderwijs en aan werkzoekenden en veel meer.
Onze teams zijn samengesteld uit professionals in de verschillende onderwerpen. We mikken op minstens 1 kwartaalafspraak per team, zodat iedereen op de hoogte blijft van de belangrijkste ontwikkelingen.
Dit team brengt alles samen wat te maken heeft met onderwijs en opleiding. Het in kaart brengen van beschikbare opleidingen, aanbieden van stages in het onderwijs en aan werkzoekenden en veel meer.
Dit team verzorgt alle grote en kleine onderzoeken, van het Nationale Benchmark tot de Pollsbeat studies. Het opstellen van vragenlijsten, analyseren van resultaten en opmaken van white papers valt hieronder.
De contact center sector is een sector in volle beweging. Onze technologische partners steken regelmatig de koppen bijeen om samen sterker te worden in een wereld in verandering.
Kwaliteit is belangrijk in een sector die steeds verandert. Dit team houdt alle kwaliteits-processen in de gaten. In januari 2020 publiceerden zij het eerste Belgian Quality Monitoring Charter.