Blije klanten bijten niet (maar boze klanten blaffen wel)

Frans Reichardt.png

Frans Reichardt inspireert bedrijven en organisaties. En eigenlijk met iets heel simpels: hij laat hen op een andere manier naar hun klanten kijken. 

Op 14 maart doet hij dat ook tijdens Customer Experience Battle 2024. Dit jaar focust Reichardt op ‘de misnoegde klant’. Die aanpak komt er op vraag van Customer Contact, of liever: op jullie vraag. Want uit ons onderzoek Let’s FAQ de Klantendienst bleek dat boze en agressieve klanten een immense impact hebben op de sector.  

Wie zit te wachten op boze klanten? 

Het liefst omringt jouw organisatie zich met blije klanten. Want blije klanten blijven langer, kopen meer en bevelen je aan bij anderen.

Dus wie wil er boze klanten? Niemand. Toch zijn ze er. Het lijken er zelfs steeds meer te worden. En ze worden steeds bozer. Wat doen we eraan? Hoe gaan we ermee om? Je kunt nog zo klantgericht zijn, je kunt niet klakkeloos doen wat elke klant wil. Voor je het weet maken zij bij jou de dienst uit en wordt het een chaos.

Wat maakt klanten boos? 

Waar zit hun pijn? Wat kun je doen om die pijn te verzachten? En welke rol spelen je medewerkers hierin? 

Aan de hand van originele invalshoeken uit de psychologie en met herkenbare praktijkvoorbeelden, laat Frans Reichardt op luchtige wijze zijn licht schijnen over klantbeleving, klantgerichtheid en klantloyaliteit en geeft hij je praktische tips om direct mee aan de slag te gaan. Om die Gouden Giraf te winnen bijvoorbeeld.

Ontdek de visie van Frans Reichardt op Customer Experience Battle 2024

Boek je tickets hier