IPG, In2com & Call-IT vormen samen WEngage

IPG, In2com & Call-IT vormen samen WEngage

Wengage together for better connections visual Customer Contact nieuws CCBE.jpg

Sinds 1 januari 2023 bundelen Customer Contact-leden IPG, In2com & Call-IT, de drie gespecialiseerde contactcenters gegroepeerd onder Koramic2Engage, hun krachten en zetten ze hun groeiverhaal verder als 1 bedrijf.

Om deze integratie en synergie kracht bij te zetten verandert de naam van de klantcontactorganisatie, tevens lokaal marktleider, naar WEngage. De naam WEngage bestaat uit twee delen:

- “WE” onderstreept het partnership dat we willen aangaan met alle stakeholders: onze klanten, maar ook onze medewerkers en leveranciers.

- “(E)ngage” is de link met Koramic2Engage en verwijst naar de continuïteit.

"Dit leidt uiteindelijk tot onze baseline: Together for better connections, waarbij we de connectie met onze opdrachtgevers en hun eindklanten alsook met al onze stakeholders willen versterken," luidt het bij WEngage. "We bundelen de krachten om een nog beter antwoord te bieden op de vraag naar kwalitatief hoogwaardige, uniforme klantcontactoplossingen op basis van de nieuwste technologieën binnen één en dezelfde virtuele omgeving. Dankzij de eenmaking zullen we ons nog efficiënter kunnen organiseren, onze voorsprong op het vlak van technologie behouden en een nog betere dienstverlening bieden."

"Zo willen we onze positie als dé referentie op het vlak van ‘customer engagement’ verstevigen en verder uitbouwen, in binnen- en buitenland. De blik verruimen van Benelux naar Europa maakt ook deel van de nieuwe organisatie, zonder de link met de regionale markt te verliezen. Onze bestaansreden is om klantcontactoplossingen op maat aan te bieden in heel Europa waarbij we een partner zijn voor opdrachtgevers die op ons beroepen voor onze gepersonaliseerde en no-nonsense futureproof aanpak. Het is onze missie om authentieke klantervaringen te creëren met tevreden mensen versterkt door innovatieve technologie en gecertificeerde processen. Op deze manier kunnen we de klantverwachtingen niet alleen inlossen maar ook overtreffen."

"Ondanks dat de gebundelde organisatie kan beroepen op meer dan 30 jaar ervaring zullen we in eerste instantie focussen op het bekendmaken van deze nieuwe naam in de sector en bij het grote publiek. Daarnaast zetten we naast regionale bestendiging en groei ook sterk in op Europese groei. Zo creëren we nog meer opportuniteiten voor onze medewerkers, onze huidige opdrachtgevers en hun eindklanten alsook voor nieuwe potentiële klanten in de lokale en Europese markt," aldus WEngage.

Meer info vind je op de nieuwe wengage.eu website.