Archive
- 25 mai 2023
Wij gaan voor live (met jou!)
- 23 mai 2023
IN PRIMEUR: deze 3 contactcentra verklappen hun optichannel tool
- 17 mai 2023
ALLE LEDEN WELKOM - 22 juni - General Assembly - Vilvoorde
- 9 mai 2023
🤔Je dilemma’s rond optichannel tools? Binnenkort 💡beantwoord!
- 4 mai 2023
Le voici donc, votre tout premier 'Customer Contact Update' !
- 2 mai 2023
Achter de schermen bij DHL? Op de luchthaven? Ja, ja en… ja, jij mag mee!
- 27 avril 2023
Een nieuwe Customer Contact Update voor jou!
- 25 avril 2023
Tech Event: 'Tools voor optichannel klantcontact' - 8 juni 2023 - Bluepoint in Berchem
- 20 avril 2023
Access All Areas: DHL - 23 mei
- 18 avril 2023
DDM nodigt je uit voor seminar 'Creating Great Customer-Experiences with Talkdesk and Salesforce"
- 13 avril 2023
Schrijf je nu in voor ons 'Welzijn in het contactcenter' event op 4 mei en maak werk van je medewerkers!
- 4 avril 2023
MAAK WERK VAN JE MEDEWERKERS - MIS DIT EVENT NIET - 4 MEI - LEUVEN
- 31 mars 2023
<< titel >>
- 31 mars 2023
<< titel >>
- 31 mars 2023
Genesys invites you to: "Why employee experience really matters to your customers?"
- 23 mars 2023
Hier is hij: jouw eerste Customer Contact Update!
- 7 mars 2023
Laatste kans om met jouw team de Gouden Giraf te winnen op de CX Battle op 14 maart 2023 in AEtelier in Leuven
- 23 février 2023
Welk klantcontact-team pakt klantbeleving het meest efficient en creatief aan? Strijd mee in de CX Battle op 14 maart 2023 in AEtelier in Leuven
- 9 février 2023
Wint jouw team de Gouden Giraf? Schrijf je nu in voor de CX Battle op 14 maart 2023 in AEtelier in Leuven
- 13 novembre 2020
Join the DPA Congress!