Archive
- 28 novembre 2023
Final call: de laatste tickets voor ons congres
- 25 novembre 2023
Ticket Customer Contact Congress 2023
- 24 novembre 2023
Ticket Customer Contact Congress 2023
- 24 novembre 2023
Ticket Customer Contact Congress 2023
- 24 novembre 2023
Ticket Customer Contact Congress 2023
- 23 novembre 2023
Alles wat je nu al moet weten over het Customer Contact Congress
- 21 novembre 2023
Customer Contact presents… Books & Babbels
- 14 novembre 2023
Je kan beginnen plannen: alle break-out sessies van Customer Contact Congress online
- 7 novembre 2023
Frissons et émotions garantis : Sebastien Bellin nous fera revivre son histoire lors de notre Customer Contact Congres
- 7 novembre 2023
Kippenvel gegarandeerd: Sebastien Bellin deelt zijn verhaal op Customer Contact Congres
- 31 octobre 2023
Nomineer NU een teamtopper en zet hem/haar in de bloemetjes tijdens het Customer Contact Congres
- 27 octobre 2023
CEO’s blijken goede klantcontact medewerkers - Oktober 2023 nieuwsbrief
- 24 octobre 2023
Een inclusief customer contactcenter in 3 eenvoudige stappen - check het op ons Congres op 30/11
- 24 octobre 2023
Leçons apprises de l'enquête 'Let’s FAQ le service client'
- 17 octobre 2023
Dernières infos sur le Customer Contact Congress
- 17 octobre 2023
Dit leerden we uit ‘Let’s FAQ de Klantendienst’ - Live op het Customer Contact Congress
- 10 octobre 2023
Een schouderklopje doet deugd - nomineer een teamtopper en zet hem/haar in de bloemetjes
- 3 octobre 2023
Zet het Vlaams Opleidingsverlof in bij klantcontact trainingen
- 26 septembre 2023
Eerste namen Stars of Customer Contact bekend – ontdek ze hier - Customer Contact Congress 30/11 in Waver
- 21 septembre 2023
Daarom is vandààg jouw dag (niet wachten tot morgen om dit te lezen!)
- 12 septembre 2023
Hoe kan je concreet employee experience verbeteren in je organisatie? Kom 26 september naar Berchem ...
- 7 septembre 2023
Mis dit momentum niet: Let’s FAQ jouw klantendienst.
- 5 septembre 2023
CxO’s draaien de rollen om en bellen met ... hun customer contact-medewerkers!
- 29 août 2023
Belt u op 21 september ook uw contact center-medewerkers op om hen te bedanken?
- 22 août 2023
TICKET ALARM! Customer Contact Summer BBQ - 30/08/23 - De Hoorn, Leuven
- 17 août 2023
Neem deel aan de Dag van de Customer Contact-medewerker
- 8 août 2023
Ongezonde stress en burn-out voorkomen door 4 uur te investeren in je contact center
- 1 août 2023
Boost in 4 uur de vibe in je contact center
- 27 juillet 2023
Décochez les 3 tâches suivantes de votre liste des 'CHOSES À FAIRE' et... commencez l'été en mode 'zen'.
- 27 juillet 2023
Vink deze 3 TO DO’s af en… start je zomer relaxt
- 24 juillet 2023
Ne manquez pas cette opportunité : Let’s 'FAQ' votre service client.
- 24 juillet 2023
Mis dit momentum niet: Let’s FAQ jouw klantendienst.
- 11 juillet 2023
Wellbeing in contactcenters: waarom een gratis banaan niet werkt
- 6 juillet 2023
Les clichés sont-ils justifiés ? Let’s 'FAQ' le service client.
- 4 juillet 2023
Ciustomer Contact Summer BBQ - 30/08/23 - De Hoorn, Leuven
- 27 juin 2023
Kloppen de clichés? Let’s FAQ de klantendienst! En ander nieuws van juni...
- 20 juin 2023
Start mee de grootste bevraging van onze sector
- 13 juin 2023
Onze allereerste ledenvergadering vieren we graag met al onze leden ... Kom jij ook?
- 12 juin 2023
Webinar - Hoe win je een Europese Contact Center & Customer Service Award?
- 1 juin 2023
TECH EVENT N°1: internationale case maakt line-up compleet
- 30 mai 2023
België boven op de Europese Contact Center & Customer Service Awards? Wij helpen je jouw case indienen
- 25 mai 2023
Wij gaan voor live (met jou!)
- 23 mai 2023
IN PRIMEUR: deze 3 contactcentra verklappen hun optichannel tool
- 17 mai 2023
ALLE LEDEN WELKOM - 22 juni - General Assembly - Vilvoorde
- 9 mai 2023
🤔Je dilemma’s rond optichannel tools? Binnenkort 💡beantwoord!
- 4 mai 2023
Le voici donc, votre tout premier 'Customer Contact Update' !
- 2 mai 2023
Achter de schermen bij DHL? Op de luchthaven? Ja, ja en… ja, jij mag mee!
- 27 avril 2023
Een nieuwe Customer Contact Update voor jou!
- 25 avril 2023
Tech Event: 'Tools voor optichannel klantcontact' - 8 juni 2023 - Bluepoint in Berchem
- 20 avril 2023
Access All Areas: DHL - 23 mei
- 18 avril 2023
DDM nodigt je uit voor seminar 'Creating Great Customer-Experiences with Talkdesk and Salesforce"
- 13 avril 2023
Schrijf je nu in voor ons 'Welzijn in het contactcenter' event op 4 mei en maak werk van je medewerkers!
- 4 avril 2023
MAAK WERK VAN JE MEDEWERKERS - MIS DIT EVENT NIET - 4 MEI - LEUVEN
- 31 mars 2023
<< titel >>
- 31 mars 2023
<< titel >>
- 31 mars 2023
Genesys invites you to: "Why employee experience really matters to your customers?"
- 23 mars 2023
Hier is hij: jouw eerste Customer Contact Update!
- 7 mars 2023
Laatste kans om met jouw team de Gouden Giraf te winnen op de CX Battle op 14 maart 2023 in AEtelier in Leuven
- 23 février 2023
Welk klantcontact-team pakt klantbeleving het meest efficient en creatief aan? Strijd mee in de CX Battle op 14 maart 2023 in AEtelier in Leuven
- 9 février 2023
Wint jouw team de Gouden Giraf? Schrijf je nu in voor de CX Battle op 14 maart 2023 in AEtelier in Leuven
- 13 novembre 2020
Join the DPA Congress!