Over CxO-ontbijt - Dag van de Customer Contact-medewerker

CxO-ontbijt - Dag van de Customer Contact-medewerker

Ook dit jaar is er weer een CxO-ontbijt mét inspirerende keynote. Een echte aanrader. Bovendien is er na het ontbijt een bijzondere activiteit: de CxO's bellen een aantal van hun customer contact-medewerkers op om hen persoonlijk te bedanken! 

CxO-ontbijt - Dag van de Customer Contact-medewerker

Ook op donderdag 19 september 2024 organiseert Customer Contact & CXForum een event speciaal voor CxO's. Zij komen tijdens een ontbijtsessie samen om ervaringen te delen over de groeiende rol van customer contact. 

Belt u op 19 september ook persoonlijk uw contact center-medewerkers op om hen te bedanken? 

Hoe dat praktisch verloopt? U bent op donderdag 19 september van harte welkom op een CxO-ontbijtevent. Naast een inspirerende spreker en een ontmoeting met andere CxO’s  is er ook een pop-up contact center. 

Wij voorzien volgend programma:

8u: Ontvangst CxO’s met ontbijt en eerste netwerkmoment
8.20u: Welkom door Customer Contact en gastheer Wim Van de Velde, CEO N-Allo
8.30u: Keynote 
9.15u: CxO’s nemen fysiek plaats in het customer contact center en bellen hun medewerkers op om hen te bedanken
9.45: Netwerkmoment 

Locatie: N-Allo, Stationsstraat 55, 2800 Mechelen

Reken maar dat uw customer contact-medewerkers aangenaam verrast zullen zijn door uw telefoontje die dag. Als ambassadeurs van uw bedrijf verdienen ze dan ook alle waardering voor hun vaak moeilijke job.

De Dag van de Customer Contact Center Medewerker is een mooi moment om uw erkentelijkheid persoonlijk te tonen. 

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Deelname CxO-ontbijt Gratis