Beste Customer Contact & CXForum fans

De zomer is nog niet eens voorbij en we hebben meteen vier niet te missen afspraken om in je agenda te prikken voor dit najaar.

Op 18 september is er de ‘Dag van de Customer Contact medewerker’. We beginnen met een niet te missen keynote van Johan Lema, CEO van KBC Asset Management, over hoe KBC succesvol de combinatie maakt van digitale transformatie en die zo essentiële human touch. Aansluitend zijn er onze CxO’s die naar jaarlijkse gewoonte een aantal van hun eigen customer contact medewerkers opbellen om hen te bedanken voor hun inzet.  Daar moet je dus bij zijn!

21 oktober dan: een boeiende Masterclass ‘Als het gesprek in brand vliegt’ met Johan Deklerck, Dr. in de criminologie, KU Leuven. Uit een onderzoek dat we met de KUL deden, blijken steeds meer medewerkers aggressieve klanten aan de lijn te krijgen. In zijn Masterclass geeft professor Deklerck theoritische inzichten uit psychologie en criminologie en vertaalt die naar praktische tips. Alle info en inschrijven via deze link.

En dé afspraak van het najaar is er natuurlijk op 20 november. Ons jaarlijks congres over ‘The Human Touch in Customer Contact’. In een interview geeft Yves Van Vaerenbergh, professor Customer Experience Management KUL, al een voorsmaakje van zijn keynote waarin hij conclusies uit onderzoeken rond AI in Customer Care interactief vertaalt naar concrete aanbevelingen. Er zijn nog plaatsen en die zijn hier te boeken!

Op het congres delen we ook de Stars of Customer Contact uit. Heb jij dus een teamtopper die zo’n Star verdient? Nomineer die dan zeker voor 19 september!

Je ziet het: het wordt een druk maar vooral boeiend en leerrijk najaar! We kijken er alvast naar uit jullie te ontmoeten.

Met vriendelijke groeten namens Customer ContactCXForum

Sandra Rens

 

Laat meteen van je horen.

 
 

Moet je bijzijn!

 
 
 
 
 
 

In de kijker

 
 
 

Premium Partner in de kijker

 

In deze rubriek zijn we heel blij om deze maand 2 partners aan u voor te stellen. We hadden gesprekken met Enghouse (Patrick Kusseneers, Product Manager) en Cisco (Jan Roggeveen Benelux Leader Collaboration en Patrik DeKrijger Collaboration Account Manager B2B Belgium).

Aangename kennismaking!

 

Ons (na) Zomeraanbod?

 

Jullie brachten al heel wat bedrijven aan die intussen onze federatie versterkten als nieuw lid.  Die nieuwe leden genieten de rest van het jaar van alle ledenvoordelen, bv. gratis inschrijven voor Access All Areas en een stevige korting voor het congres. Bovendien betalen ze pas vanaf begin 2026 lidgeld. Win-win dus! Blijf ze dus aanbrengen die nieuwe leden.

Vraag hen om een mail te sturen met vermelding van jou als aangever
 

Met dank aan onze premium partners