De zomer is nog niet eens voorbij en we hebben meteen vier niet te missen afspraken om in je agenda te prikken voor dit najaar.
Op 18 september is er de ‘Dag van de Customer Contact medewerker’. We beginnen met een niet te missen keynote van Johan Lema, CEO van KBC Asset Management, over hoe KBC succesvol de combinatie maakt van digitale transformatie en die zo essentiële human touch. Aansluitend zijn er onze CxO’s die naar jaarlijkse gewoonte een aantal van hun eigen customer contact medewerkers opbellen om hen te bedanken voor hun inzet. Daar moet je dus bij zijn!
21 oktober dan: een boeiende Masterclass ‘Als het gesprek in brand vliegt’ met Johan Deklerck, Dr. in de criminologie, KU Leuven. Uit een onderzoek dat we met de KUL deden, blijken steeds meer medewerkers aggressieve klanten aan de lijn te krijgen. In zijn Masterclass geeft professor Deklerck theoritische inzichten uit psychologie en criminologie en vertaalt die naar praktische tips. Alle info en inschrijven via deze link.
En dé afspraak van het najaar is er natuurlijk op 20 november. Ons jaarlijks congres over ‘The Human Touch in Customer Contact’. In een interview geeft Yves Van Vaerenbergh, professor Customer Experience Management KUL, al een voorsmaakje van zijn keynote waarin hij conclusies uit onderzoeken rond AI in Customer Care interactief vertaalt naar concrete aanbevelingen. Er zijn nog plaatsen en die zijn hier te boeken!
Op het congres delen we ook de Stars of Customer Contact uit. Heb jij dus een teamtopper die zo’n Star verdient? Nomineer die dan zeker voor 19 september!
Je ziet het: het wordt een druk maar vooral boeiend en leerrijk najaar! We kijken er alvast naar uit jullie te ontmoeten.
Met vriendelijke groeten namens Customer Contact & CXForum
Sandra Rens