Beste Customer Contact & CXForum fans

We kunnen de zomer al ruiken en voelen. En we wensen u voor binnenkort dan ook een heerlijk rustgevende vakantie. Weet wel dat we voor daarna alvast een goedgevuld najaar voor jullie hebben klaarstaan!

Te beginnen met 18 september: De Dag van de Customer Contact medewerker. Ik vind het persoonlijk zeer belangrijk om al onze medewerkers een stem te geven en hen welverdiend ‘in the spotlight’ te zetten. Ze doen immers een uitzonderlijke job.

Dus nodig ik bij deze alle CEO’s  en customer contact managers onder de lezers van deze nieuwsbrief uit om zich in te schrijven voor het CXO-ontbijt op 18 september.

Daar krijgen jullie de unieke kans om vanuit ons “pop-up” customer contact center jouw medewerkers te verrassen met een persoonlijke call om hen te bedanken voor al het goede werk dat ze een heel jaar lang realiseren. Zo maken we er samen met gastheer 24+ een ongezien feest van!

Verder kijken we ook dankbaar terug naar een voorjaar vol uitverkochte events! Jullie aanwezigheid en positieve feedback geeft ons alvast veel energie om op zoek te gaan naar meer interessante topics en grotere zalen ;-)

En wacht intussen niet te lang om in te schrijven voor bijv. het congres!

Intussen een heerlijke zomer en tot september. In juli en augustus is er geen newsletter.

Met collegiale groeten namens heel Customer Contact & CXForum

Sandra Rens

 

Laat meteen van je horen.

 

Dag van de Customer Contact Medewerker

Prik de datum van 18 september alvast in de agenda van jouw CEO en customer contact manager zodat ze zich inschrijven voor ons CxO-ontbijt en mee komen bellen vanuit ons ‘pop-up’ customer contact center bij 24+

En denk er ook zeker al eens over na hoe jullie er op 18 september voor gaan zorgen dat de customer contact medewerkers in jouw bedrijf in de bloemetjes, chocolaatjes, spotlight... gezet zullen worden.

 

Moet je bijzijn!

 
 
 
 

In de kijker

 
 
 
 

Ben jij klaar voor een Win-Win met ons Zomeraanbod?

 

Ken je een bedrijf of organisatie die ook graag lid zou zijn van Customer Contact & CXForum? Breng hen dan zeker op de hoogte van ons Zomeraanbod. Als ze nu lid worden genieten ze de rest van het jaar van alle ledenvoordelen, bv. gratis inschrijven voor Access All Areas en een stevige korting voor het congres. En ze betalen pas vanaf begin 2026 lidgeld.

En jij wint er ook aan want per nieuw lid dat je aanbrengt, ontvangt jouw bedrijf één extra toegangsticket voor het Congres GRATIS!

Vraag hen om een mail te sturen met vermelding van jou als aangever
 

Met dank aan onze premium partners