We kunnen de zomer al ruiken en voelen. En we wensen u voor binnenkort dan ook een heerlijk rustgevende vakantie. Weet wel dat we voor daarna alvast een goedgevuld najaar voor jullie hebben klaarstaan!
Te beginnen met 18 september: De Dag van de Customer Contact medewerker. Ik vind het persoonlijk zeer belangrijk om al onze medewerkers een stem te geven en hen welverdiend ‘in the spotlight’ te zetten. Ze doen immers een uitzonderlijke job.
Dus nodig ik bij deze alle CEO’s en customer contact managers onder de lezers van deze nieuwsbrief uit om zich in te schrijven voor het CXO-ontbijt op 18 september.
Daar krijgen jullie de unieke kans om vanuit ons “pop-up” customer contact center jouw medewerkers te verrassen met een persoonlijke call om hen te bedanken voor al het goede werk dat ze een heel jaar lang realiseren. Zo maken we er samen met gastheer 24+ een ongezien feest van!
Verder kijken we ook dankbaar terug naar een voorjaar vol uitverkochte events! Jullie aanwezigheid en positieve feedback geeft ons alvast veel energie om op zoek te gaan naar meer interessante topics en grotere zalen ;-)
En wacht intussen niet te lang om in te schrijven voor bijv. het congres!
Intussen een heerlijke zomer en tot september. In juli en augustus is er geen newsletter.
Met collegiale groeten namens heel Customer Contact & CXForum
Sandra Rens