Maak je team future-ready!

Dag beste lezer

Op 24 juni starten we met de allereerste Masterclass. 

Op één voormiddag nemen we met een kleine groep van maximum 20 deelnemers een intense ‘deep dive’ in future skills. De aanpak is professioneel, doortastend en ‘hands on’: na onze Masterclass beschik je over de kennis en concrete actiepunten om meteen aan de slag te gaan binnen jouw customer contact.

Wat staat er op het programma

Overzicht van de (toekomstige) competenties binnen customer contact

Welke vaardigheden maken vandaag het verschil binnen customer contact teams? En welke skills worden straks onmisbaar?

Je krijgt een zicht op de kerncompetenties binnen customer contact. We bespreken samen hoe deze evolueren richting de toekomst.

Praktische checklist om te evalueren waar jouw team staat

Hoe weet je waar je team vandaag staat?

Je ontvangt een checklist met concrete gedragsvoorbeelden waarmee je eenvoudig de sterktes en ontwikkelnoden in je team kunt inschatten. Ideaal voor teamgesprekken, coaching of het opstellen van een opleidingsplan.

Inzichten in loopbaaninteresses & groeipaden binnen customer contact

Niet iedereen wil teamleider worden. Hoe speel je in op individuele drijfveren en behoud je talent?

We reiken je een inzichtelijk kader aan rond loopbaaninteresses, en tonen hoe je die koppelt aan mogelijke groeipaden. Je krijgt ook tips mee rond hoe je met je medewerkers in dialoog kan gaan over hun loopbaanperspectief.

Lijst met 3–5 actiepunten om je team future-ready te maken

Waar begin je morgen mee?

Aan het einde van de masterclass bepalen we een set van realistische en haalbare actiepuntenwaarmee je op korte termijn aan de slag kan.

Praktische info

  • Officenter Vilvoorde (met ruime parkeerplaats)
  • 9.30u - 13.30u inclusief broodjeslunch
  • Syllabus inbegrepen
  • Deze masterclass wordt gemodereerd door Lien Vossart, Lead People Excellence bij Möbius en doctor in de bedrijfspsychologie.

Leden betalen € 275, niet-leden € 450

Inschrijven kan hier.  

Met vriendelijke groeten

Sandra Rens

 
 

Onze premium partners 2025