Hoe kunnen we onze organisaties en teams voorbereiden op de toekomst?

Dag beste lezer

Op 24 juni starten we met een nieuw concept : de Customer Contact & CXForum Masterclasses.

Op één voormiddag (of tijdens een volledige dag) nemen we met een kleine groep van maximum 20 deelnemers een intense ‘deep dive’ in een relevant topic. De aanpak is professioneel, doortastend en ‘hands on’: na onze Masterclass  beschik je over de kennis en concrete actiepunten om meteen aan de slag te gaan binnen jouw  praktijk.

De allereerste Masterclass heeft als titel ‘Future Skills’ - Hoe jij je team toekomstbestendig maakt.

We duiken samen diep in de noodzakelijke competenties voor de toekomst van customer contact en bieden een unieke gelegenheid om met andere teamleaders en managers in gesprek te gaan en te reflecteren.

Praktische info

  • Officenter Vilvoorde (met ruime parkeerplaats)
  • 9.30u - 13.30u inclusief broodjeslunch
  • Syllabus inbegrepen
  • Deze masterclass wordt gemodereerd door Lien Vossart, Lead People Excellence bij Möbius en doctor in de bedrijfspsychologie.

Leden betalen € 275, niet-leden € 450

Inschrijven kan hier.  

Met vriendelijke groeten

Sandra Rens

 
 

Onze premium partners 2025