Binnen minder dan 3 maanden is het weer zover: het jaarlijkse Customer Contact Congres met dit jaar als thema ‘The Human Touch in Customer Contact’. Wij garanderen alvast een grensverleggende editie met 4 top keynote sprekers en 15 ongemeen boeiende breakoutsessies waarin key players uit onze business, veelal samen met een vooraanstaande klant, een nooit geziene inkijk geven in de meest trend setting business cases van vandaag. Het volledige programma en alle info vindt u alvast hier.
Vanaf vandaag stellen we u ook heel graag inhoudelijk de eerste zes voor die telkens samen met een klant een unieke business case voor:
- CM.com : Hoe Agentic AI zorgt voor een transformatie van Customer Experience tot interne processen.
- Verint & Securex: Werkgeluk en efficiëntie hand in hand - Verint als katalysator voor moderne klantenteams.
- Orion : De onverbloemde AI praktijk - een klantcase vol do’s, don’ts en directe Interactie.
- QontactAI : De Heilige Graal van klantcontact - kostenbesparing en klanttevredenheid in perfecte balans.
- Möbius : Hoe maak je pensioendiensten toegankelijker voor de burger én werkbaarder voor de organisatie?
- Ring Ring & Proximus: Hoe slimme Voicebots en spraakherkenning de patiëntenervaring verbeteren.
- Enghouse Interactive : Turning Failure into Success in CX - Some practical experience and views.
Het volledige programma en meer info over deze cases vindt u hier.
Hou ook zeker nauwgezet je mailbox in de gaten want de komende weken volgen nog een aantal mails met programma updates over de business cases en de keynote speakers!
U ziet het : het wordt zonder twijfel een niet te missen editie. Moest u dus nog niet ingeschreven zijn voor hét event van het jaar, doe dat dan meteen.
We kijken er al naar uit u op 20 november te mogen ontvangen op de Hi! site in Grimbergen.
Namens Customer Contact & CX Forum
Sandra Rens