Customer Experience Forum en Customer Contact worden 1!

Hallo!

Mogen we starten met een cliché? Wel dan: samen sta je sterker. Dus smolten Customer Experience Forum en Customer Contact begin dit jaar samen. Voortaan zijn we één organisatie die the best of both worlds samenbrengt voor jou. Één team, klaar voor morgen.

Customer Contact blijft ook jouw beroepsfederatie: we gaan meer dan ooit de belangen van customer contactcenters verdedigen. En daarbij voegen we de wervelende en boeiende events van Customer Experience Forum.

We blijven je dus alles aanbieden zoals hiervoor. Alleen doen we dat nu samen en uit één naam: Customer Contact. 

Veel leesplezier!

Hans Cleemput, Tom Van Lemmens, Sandra Rens

 

 

Laat meteen van je horen…

 
 

Moet je bijzijn!

 
 

Wie vind jij fantastisch?

 

Heb jij een topcollega? Iemand die jou een hart onder de riem stak, jullie team op sleeptouw neemt of iets bijzonders deed voor jullie? Laat het ons weten en wij zorgen voor een gepast eerbetoon!

 

Update

 
 

Vrienden van Customer Contact

 

Welkom nieuwe leden!

We zijn verheugd te merken dat zo veel bedrijven er voor kiezen om deel uit te maken van onze organisatie en kijken er naar uit om met jullie samen te werken.

We zijn ervan overtuigd dat jullie je snel thuis zullen voelen bij ons en we kijken er naar uit om jullie te ontmoeten op één van onze volgende events.

  • KPMG
  • Helan
  • Volvo Cars
  • Mindwize (Social Call)
  • Teleperformance, als Premium Partner
 

Premium Partners