Op 20 november 2025 is het zover! Dan vindt ons jaarlijks congres plaats met als thema ‘The Human Touch in Customer Contact’. Het belooft alvast een memorabele editie te worden met niet minder dan 15 benchmark cases, gebracht door evenveel toonaangevende bedrijven. Zij die er vorig jaar bij waren, weten het alvast: dit wil je echt niet missen! In de komende weken stellen we de cases graag allemaal aan u voor.
Naast de cases is er ook de derde editie van de Stars of Customer Contact Awards en als ‘Top of the Bill’ zijn er doorheen de dag uiteraard ook onze eregasten, onze vier top keynote speakers.
We stellen graag deze uitzonderlijke line up van keynote speakers even aan u voor:
Balder D’hondt is hoofd van Consumer Experience Implementation van Volvo Car BeLux.
In zijn keynote licht hij toe hoe Volvo haar unieke reputatie als ‘service focused’ merk dagdagelijks waarmaakt. Volvo investeert sterk in de expertise en communicatieskills van haar verdelersnetwerk. Dit naadloos ondersteund door slimme CX en technologie, garandeert dat een unieke merkbeleving voor elke Volvo-rijder. In een recent interview geeft Balder ons alvast een klein voorsmaakje.
Yves Van Vaerenbergh, professor Customer Experience Management KUL, doet al jaren ‘groundbreaking’ wetenschappelijk onderzoek naar manieren om organisaties meer klantgericht te maken door technologie als AI in symbiose te laten werken met de agent en zo net het menselijk potentieel volledig te kunnen benutten om zo tot kwalitatieve CX te komen.
Richard van Hooijdonk is futurist en trendwatcher over trends in customer contact en CX en maakt op inspirerende wijze duidelijk hoe je een organisatie klaar kunt maken voor die toekomst. Hoe zet je tech in? Welke skills zijn nodig? Hoe ziet inspirerend leiderschap eruit? Deze lezing geeft inzichten, cases, vele voorbeelden en een duidelijk stappenplan.
Slotspreket is dit jaar Dominique Schreinemachers. Dominique is een van de weinige vrouwelijke militaire vliegers van de Nederlandse luchtmacht. Als gedragspsycholoog en mediator combineert zij haar unieke ervaring in extreme missies met diepgaande kennis van menselijk gedrag. Ze weet als geen ander waar de kracht van individuen en teams écht zit. Dominique leert ons anders kijken: naar het leven, naar elkaar en naar onszelf.
U ziet het: alvast vier top redenen om 20 november in uw agenda te blokkeren. Neem daarbij nog de 15 benchmark cases, ons uitzonderlijk middagbuffet, de award show en natuurlijk het niet-te-missen afsluitend netwerkevent en u begrijpt dat u best meteen inschrijft voor het congres.
We verwelkomen u dan ook graag met de hele Raad van Bestuur van Customer Contact & CXForum op 20 november 2025 op de unieke Hi! site, makkelijk bereikbaar in Grimbergen op het kruispunt van de A12 en de Brusselse ring.
Namens Customer Contact & CX Forum
Sandra Rens