Dag van de Customer Contact Medewerker

Prik de datum van 18 september alvast in de agenda van jouw CEO en customer contact manager zodat ze zich inschrijven voor ons CxO-ontbijt en mee komen bellen vanuit ons ‘pop-up’ customer contact center bij 24+

En denk er ook zeker al eens over na hoe jullie er op 18 september voor gaan zorgen dat de customer contact medewerkers in jouw bedrijf in de bloemetjes, chocolaatjes, spotlight... gezet zullen worden.

 
 
 
 
 

Ben jij klaar voor een Win-Win met ons Zomeraanbod?

 

Ken je een bedrijf of organisatie die ook graag lid zou zijn van Customer Contact & CXForum? Breng hen dan zeker op de hoogte van ons Zomeraanbod. Als ze nu lid worden genieten ze de rest van het jaar van alle ledenvoordelen, bv. gratis inschrijven voor Access All Areas en een stevige korting voor het congres. En ze betalen pas vanaf begin 2026 lidgeld.

En jij wint er ook aan want per nieuw lid dat je aanbrengt, ontvangt jouw bedrijf één extra toegangsticket voor het Congres GRATIS!

Vraag hen om een mail te sturen met vermelding van jou als aangever
 

Met dank aan onze premium partners