Zo makkelijk was het nog nooit. En zo efficiënt wordt je customer contactcenter ‘nieuwe stijl’

Aaaah, heerlijk toch…

Een divers en inclusief bedrijf. Dat staat mooi op papier (hallo jaarrapport) en het is nog eens efficiënter ook. En vooral, je hoeft niet langer angstvallig elke inclusiviteitsworkshop te volgen. Zeg nu zelf: dat wil jij toch ook?

In 3 stappen jouw contactcenter 100% inclusief

  • Stap 1. Boek je tickets voor Customer Contact Congres
  • Stap 2. Ervaar op 30 november de keynote speech van Elke Jeurissen
  • Stap 3. Ontdek dat er geen magische formule bestaat -sorry!- maar dat het wel magisch is als iedereen zich deel voelt van jouw bedrijf. En hoe je dat doet, daarvoor heeft Elke enkele concrete ‘hefbomen’ voor je uitgewerkt.

Wie is Elke Jeurissen?

Elke Jeurissen neemt je mee op een reis naar inclusief leiderschap met haar motto ‘don’t fix the people, fix the culture’. Ze deelt haar rugzak vol ervaring rond dit topic en zet je op weg naar een inclusief bedrijf. Sinds vorig jaar is Elke ook voorzitter van VDAB.

 “Inclusie vraagt een verandering.

Ook in je eigen gedrag.”