Let’s FAQ de klantendienst

Het nationale onderzoek naar employer experience in contactcenters

onderzoek KUL.jpg

Als jij je goed voelt in je job, voelt je klant dat ook. Maar hoe gelukkig zijn customer contact medewerkers eigenlijk? Bij jou in je bedrijf, maar ook in heel het land?  

Daarom is er nu ‘Let’s FAQ de klantendienst’: de nationale bevraging rond welzijn in customer contact centers, georganiseerd door sectorfederatie Customer Contact en KULeuven spin-off Kalepa. Onafhankelijk en open voor iedereen. Dus ja! ook voor jouw contactcenter. 

‘Let’s FAQ de klantendienst’ is een onafhankelijk onderzoek van KULeuven, the Kalepa Group en Customer Contact. 

Daarom is dit de moeite waard

De vragenlijst duurt 15 minuten en dat is inderdaad niet kort, maar je krijgt er zoveel informatie voor in de plaats. Zo weet je:

  • Hoe gelukkig zijn mijn contactcenter collega’s
  • Welke werkpunten zijn er specifiek voor mijn contactcenter
  • Hoe scoor ik in vergelijking met andere contactcentra in België  

Herbekijk het webinar van  27 juni en kom alles te weten over de unieke enquête en hoe jij kan deelnemen.

DOE NU MEE

Klik meteen door naar de online inschrijfmodule op de website van KULeuven.

QR code onderzoek

‘Let’s FAQ de klantendienst’ is een onafhankelijk onderzoek van KULeuven, the Kalepa Group en Customer Contact.