events die elk contactcenter moet zien

Hallo!

 

Voor je dit verderleest, moet je even hier klikken.

Onze website is namelijk vernieuwd. En ja, dat showen we graag,

En als je dat gedaan hebt, volg ons dan ook hier en hier.

De komende tijd krijg je van ons nog een persoonlijk mailtje met je eigen 'token' om je login en paswoord te activeren. Zo kunnen we je nog beter informeren over events en nieuwtjes die voor jou relevant zijn. 

Helemaal klaar? Dan wensen we je veel leesplezier met onze april-update!    

Hans Cleemput, Tom Van Lemmens, Sandra Rens

 

Laat meteen van je horen…

 
 

Moet je bijzijn!

 
 

Topcollega’s!

 

Heb jij een topcollega? Iemand die jou een hart onder de riem stak, jullie team op sleeptouw neemt of iets bijzonders deed voor jullie? Laat het ons weten en wij zorgen voor een gepast eerbetoon!

 

Update

 

Save the date

  • 22 juni : ALLE LEDEN WELKOM! (ALGEMENE VERGADERING 2023)
  • 16 november : GA MEE NAAR… LIEVEN SCHEIRE OVER ARTIFICAL INTELLENGENCE

 

Vrienden van Customer Contact

 

Welkom nieuwe leden!

We zijn verheugd te merken dat zo veel bedrijven er voor kiezen om deel uit te maken van onze organisatie en kijken er naar uit om met jullie samen te werken.

We zijn ervan overtuigd dat jullie je snel thuis zullen voelen bij ons en we kijken er naar uit om jullie te ontmoeten op één van onze volgende events.

  • FNAC Vanden Borre
  • RUST-Oleum
  • Kalepa, als Premium Partner

Wie staat daar voor onze garagepoort?

 

Volvo - nieuw lid

Voor dit nieuwe lid rollen we de rode loper uit naar onze garage. Want Volvo Cars BeLux is nu deel van onze inspirerende familie. En daar hebben ze zo hun redenen voor.

Daarom werd Volvo lid
 

Premium Partners