Onderzoek naar kanaalvoorkeuren, klantcases van DDM, Genesys en Content Guru en veel meer
 

Customer Contact gidst je vanaf nu door de tech evoluties van onze sector

 

Dag beste lezer

Hoe kan technologie jou écht helpen? En hoe hou je het overzicht in die wirwar van tools?

Dat zoeken we uit tijdens onze gloednieuwe Tech Events. Een reeks inspirerende momenten gehost door Customer Contact. De eerste editie op 8 juni in Bluepoint in Berchem stelt scherp op optichannel.

KRIJG UNIEKE INSIGHTS

Moet je nu wel of niet een chatbot gebruiken? Zet je Whatsapp in als contactkanaal? Of willen klanten toch liever een selfservice oplossing?

Kalepa, de marketing spin-off van KULeuven, geeft je 8 juni in primeur de resultaten van zijn kanaalpreferentieonderzoek.

ONTDEK THE NEXT IN TECH

Mis de mogelijkheden van optichannel tools niet. Boek snel je ticket voor het eerste Tech Event van Customer Contact en ontdek op één dag zoveel bruikbare tech opportuniteiten.

Laat je inspireren door de cases van Genesys, DDM Consulting en Content Guru.

OP SPEEDDATE MET DE SPEAKERS

Nadat ze hun user case hebben onthuld, kan jij op speeddate met onze sprekers. Benieuwd hoe hun oplossing bij jouw contactcenter zou werken? Vraag het hen gewoon zelf.

We zien jou graag 8 juni in Berchem!

Hans Cleemput, Tom Van Lemmens, Sandra Rens

 

ONTDEK THE NEXT IN TECH

8 juni 2023 - 9u tot 18u

Deelnameprijs

  • Leden: 95 euro 
  • Niet-leden: 149 euro (of je kan natuurlijk lid worden, dan betaal je meteen minder)

Locatie

BluePoint Antwerpen - Filip Williotstraat 9 - 2600 Berchem

Het business & conference center bevindt zich op slechts 10 minuten van Berchem station. Een goede bereikbaarheid met de auto of openbaar vervoer is verzekerd. Parkeerfaciliteiten vind je zowel boven- als ondergronds