8 juni - Tech Event N°1 - Tools voor optichannel klantcontact
 

3 contactcentra verklappen hun optichannel tool

 

Dag beste lezer

De line-up van ons Tech Event N°1 raakt mooi gevuld*. Vandaag mogen we 3 nieuwe namen bekendmaken die op 8 juni live hun optichannel geheim delen met jou. En na afloop kan je op speeddate met de producent achter hun ‘wizard tool’.

* OPGELET: ook onze aanwezigenlijst loopt stilaan vol. Wil je er nog bijzijn? Best niet te lang wachten met die tickets te bestellen ;)

Tot binnenkort!

Hans Cleemput, Tom Van Lemmens, Sandra Rens

USE CASE N°1: CARGLASS

Verouderd telefonieplatform, beperkte mogelijkheden en trage reactietijd. Klinkt bekend? Carglass ging op zoek naar een oplossing en vond die in een cloud platform met nieuwe functies zoals digital, social media, WEM en A.I. bots.

USE CASE N°2: LUMINUS

Twee jaar geleden formuleerde Luminus zijn ultieme wensdroom voor een optichannel tool. Vandaag werkten alle 1.200 medewerkers (intern én extern) ook vanuit die ene, overzichtelijke applicatie. En voor de klant geeft het een uniforme en vooral persoonlijke ervaring.

USE CASE N°3: NHS

De National Health Services uit het Verenigd Koninkrijk gingen tijdens de coronapandemie in allerijl aan de slag met videoconsultaties. Zo konden ze hun patiënten blijven zien, zonder fysiek contact. Wat toen een noodoplossing was, is ondertussen uitgegroeid tot een voorbeeld van een optimale customer experience.

 

ONTDEK THE NEXT IN TECH

8 juni 2023 - 9u tot 18u

Deelnameprijs

  • Leden: 95 euro 
  • Niet-leden: 149 euro (of je kan natuurlijk lid worden, dan betaal je meteen minder)

Locatie

BluePoint Antwerpen - Filip Williotstraat 9 - 2600 Berchem

Het business & conference center bevindt zich op slechts 10 minuten van Berchem station. Een goede bereikbaarheid met de auto of openbaar vervoer is verzekerd. Parkeerfaciliteiten vind je zowel boven- als ondergronds

 

 
Logo's van Kalepa, Genesys, Odigo, DDM, Content Guru en Verint, sponsoren van het Tech Event van Customer Contact