We hebben plaats voor 20 teams van 4 klantcontact medewerkers, dus schrijf je nu in!

Wint jouw team de Gouden Giraf? Schrijf je nu in voor de CX Battle op 14 maart 2023 in AEtelier in Leuven

De giraf is het hoogste dier ter wereld. Daarom verdient het bedrijf dat er hoog boven uitsteekt voor customer experience de hoogste waardering: de Gouden Giraf Award. Dat kunnen jullie bewijzen op 14 maart 2023 tijdens de Customer Experience Battle.

Laat je eerst inspireren door de wervelende keynote van topspreker Frans Reichardt. Werk samen met je team van 4 klantcontact-medewerkers een opdracht uit. Presenteer je concept aan de juryleden.

Win met je team de Gouden Giraf en eeuwige roem! Schrijf snel in, want we hebben plaats voor 20 teams van 4 medewerkers...

Schrijf nu je team in!
 

Programma

09:30 - 10:00 ONTVANGST MET ONTBIJT​
10:00 - 10:45 INSPIRATIESESSIE "GA VOOR GOUD"​
10:45 - 11:30 WORKSHOP CUSTOMER JOURNEY MAPPING
11:30 - 12:15 INLEIDING CASE
12:15 - 12:30 INTRODUCEREN JURY
12:30 - 13:30 LUNCH
13:30 - 14:30 UITWERKEN VAN JE TEAM OPDRACHT
14:30 - 15:30 CUSTOMER EXPERIENCE BATTLE
15:30 - 15:45 JURY-OVERLEG
15:45 - 16:00 UITREIKING GOUDEN GIRAF AWARD
16:00 - 17:00 NETWERKDRINK

 
 

Customer Contact en CXForum onder 1 vlag

A good Customer Experience starts with a great Customer Contact… Vanaf 2023 vormen Customer Contact en CXForum 1 organisatie. Ondertussen zou het kunnen zijn dat je onze nieuwsberichten en uitnodigingen voor evenementen tweemaal ontvangt als je bij beide organisaties ingeschreven was in de mailing database. We werken er achter de schermen hard aan om alle gegevens te synchroniseren zodat je in de nabije toekomst nog maar 1 mailing ontvangt van de nieuwe organisatie.

Lees meer