Bedankt Hans. Welkom Sandra.
 

Hallo

2023 was een ongelooflijk jaar voor Customer Contact, mogelijk gemaakt door drive, energie en passie. Van zoveel collega’s én van onze directeur Hans Cleemput.

Maar je kan maar één echte passie hebben. Hans heeft ons daarom onlangs laten weten dat hij zijn functie neerlegt om zijn passie voor triatlon ten volle te volgen, als wedstrijdspeaker op nationale en internationale triatlons en als hoofdredacteur van 3athlon.be.

Als organisatie die menselijkheid hoog in het vaandel draagt, hebben we respect voor Hans zijn beslissing. We wensen hem dan ook alle succes en staan erop hem te bedanken voor zijn aanwezigheid de voorbije 8 jaar.

“Ik ben bijzonder trots op wat we hier hebben neergezet. Samen met het bestuur gaven we Customer Contact een nieuwe identiteit. De federatie is uitgegroeid tot het grootste klantcontact-netwerk in België, met het Customer Contact Congres als jaarlijks hoogtepunt. Ook met de media en de politiek hebben we de relaties versterkt. Klantcontact is en blijft een passie voor mij en ik hoop jullie in de toekomst nog tegen te komen.” aldus Hans.

Zijn functie zal worden ingevuld door onze huidige Marketing Manager, Sandra Rens. Wie de laatste 15 jaar al eens een sectorevent bijwoonde, kwam haar zeker tegen. Sandra’s affiniteit met de sector, onze mensen en uitdagingen is enorm. Ik heb er als voorzitter het volste vertrouwen in dat zij de juiste persoon op de juiste plaats is.

Sandra Rens: “De uitdagingen zijn groot en laat dat nu exact zijn waar ik van hou. Ik wil op korte termijn onze sector positief in de kijker zetten en de mensen die erin werken écht een stem geven.”

Verder verlaat ook Tom Van Lemmens onze organisatie. Zijn taken worden intern verdeeld.

Ik ben ervan overtuigd dat we met Sandra aan het stuur nog meer en nog sneller onze ambitieuze doelen zullen bereiken. Want onze sector en alle mensen die erin werken, kunnen niet wachten.

En route!

 

Bert Vanmanshoven

Voorzitter Customer Contact