Beste Customer Contact & CXForum fans

Met dit schitterende weer zou je haast vergeten dat de zomer eigenlijk nog moet beginnen. En toch plannen wij al voor het najaar! Allereerst is er het congres op 20 november natuurlijk. Daarover meer in de volgende newsletter (early birds kunnen nu al inschrijven).

We zijn volop een nieuwe ‘Dag van de Customer Contact Medewerker’ op 18 september aan het voorbereiden. Zo gaan we weer een filmpje maken waarin verschillende medewerkers aan het woord komen. Neem zeker contact met mij op als je eraan wil meewerken of erin wil figureren!

Het blijft immers ons hoofddoel om te focussen op de kwaliteiten van onze customer contact medewerkers en hen -letterlijk en figuurlijk- een stem te geven om zo hun meerwaarde voor onze bedrijven in de verf te zetten!

En gezien de massale interesse voor onze events, lijken we daar goed in te lukken! Zo was ons ‘Engage & Empower’-event een echt succes én helemaal uitverkocht. En dat laatste geldt ook voor komende events als het AI Business Event op 3 juni en Access All Areas - De Lijn op 17 juni. Op tijd inschrijven voor komende events is dus de boodschap!  

Met collegiale groeten namens heel Customer Contact & CXForum

Sandra Rens

 

Laat meteen van je horen.

 

Dag van de Customer Contact Medewerker

Prik alvast 18 september in de agenda van jouw CEO en customer contact manager zodat zij mee komen bellen in ons pop-up contact center bij 24+ in Berchem.

 

Moet je bijzijn!

 
 
 
 

Premium Partners in de kijker

 
 
 

Een onweerstaanbaar aanbod

 

We eindigen met een warme uitnodiging naar jullie, onze leden.

Nodig een concullega of klant uit om mee te komen naar één van onze events, via een mail aan Sandra.

U zult alvast beloond worden als die dan ook lid zou worden van onze federatie! Ook hierover snel meer nieuws ;-)

Lid worden kan hier
 

Met dank aan onze premium partners