Met dit schitterende weer zou je haast vergeten dat de zomer eigenlijk nog moet beginnen. En toch plannen wij al voor het najaar! Allereerst is er het congres op 20 november natuurlijk. Daarover meer in de volgende newsletter (early birds kunnen nu al inschrijven).
We zijn volop een nieuwe ‘Dag van de Customer Contact Medewerker’ op 18 september aan het voorbereiden. Zo gaan we weer een filmpje maken waarin verschillende medewerkers aan het woord komen. Neem zeker contact met mij op als je eraan wil meewerken of erin wil figureren!
Het blijft immers ons hoofddoel om te focussen op de kwaliteiten van onze customer contact medewerkers en hen -letterlijk en figuurlijk- een stem te geven om zo hun meerwaarde voor onze bedrijven in de verf te zetten!
En gezien de massale interesse voor onze events, lijken we daar goed in te lukken! Zo was ons ‘Engage & Empower’-event een echt succes én helemaal uitverkocht. En dat laatste geldt ook voor komende events als het AI Business Event op 3 juni en Access All Areas - De Lijn op 17 juni. Op tijd inschrijven voor komende events is dus de boodschap!
Met collegiale groeten namens heel Customer Contact & CXForum
Sandra Rens