Beste lid van Customer Contact & CXForum

2025 is alvast mooi begonnen. De meeste van onze events zijn ruim op voorhand uitverkocht en ons Congres met als thema ‘The Human Touch in customer contact’ kondigt zich groots en super interessant aan. Profiteer dus zeker van de Early Bird korting. We kijken er alvast naar uit om jullie daar allemaal te mogen ontvangen.

In verband met het Congres hebben we trouwens een mooi win-win voorstel voor jullie!

We hebben immers de ambitie om jullie nog meer te inspireren en onze impact te vergroten. Daarom zouden we graag jullie hulp inroepen voor onze member-get-member actie.

Indien jullie een nieuw lid aanbrengen voor Customer Contact & CXForum, bijvoorbeeld een bevriend bedrijf of een klant, dan ontvangen jullie één toegangsticket voor het Congres!

Ook die nieuwe leden worden meteen beloond. Ze genieten immers onmiddellijk en voor de rest van dit jaar van alle ledenvoordelen (bv. toegang tot de exclusieve Access All Areas, korting voor het Congres) en betalen hun lidgeld pas in januari 2026. Vraag hen gewoon om mij een mail te sturen met vermelding van jou als aangever en dan regel ik de rest.

Zo blijven wij ons verder inzetten voor een boeiend jaar en helpen jullie ons te groeien en meer slagkracht te krijgen!

Alvast bedankt voor jullie medewerking

namens de hele Raad van Bestuur

 

Sandra Rens

algemeen directeur

 

Even samengevat:

  • Nieuwe leden ontvangen de rest van 2025 alle ledenvoordelen en profiteren zo van … maanden gratis lidmaatschap.
  • Ze betalen pas in januari 2026 hun lidgeld voor dat jaar.
  • U als aanbrenger van een nieuw lid, ontvangt een gratis seat op het Congres van 20 november.
 

Gratis naar "The Human Touch in Customer Contact"

Laat je op 20 november inspireren door de verhalen van bekende keynote speakers, ontmoet nieuwe contacten en toast met een frisse lading award-winnaars. Allemaal tijdens ons jaarlijkse Customer Contact Congres 2025.

En jij kan er gratis bijzijn. Als je een nieuw lid aanbrengt voor Customer Contact & CXForum.