2025 is alvast mooi begonnen. De meeste van onze events zijn ruim op voorhand uitverkocht en ons Congres met als thema ‘The Human Touch in customer contact’ kondigt zich groots en super interessant aan. Profiteer dus zeker van de Early Bird korting. We kijken er alvast naar uit om jullie daar allemaal te mogen ontvangen.
In verband met het Congres hebben we trouwens een mooi win-win voorstel voor jullie!
We hebben immers de ambitie om jullie nog meer te inspireren en onze impact te vergroten. Daarom zouden we graag jullie hulp inroepen voor onze member-get-member actie.
Indien jullie een nieuw lid aanbrengen voor Customer Contact & CXForum, bijvoorbeeld een bevriend bedrijf of een klant, dan ontvangen jullie één toegangsticket voor het Congres!
Ook die nieuwe leden worden meteen beloond. Ze genieten immers onmiddellijk en voor de rest van dit jaar van alle ledenvoordelen (bv. toegang tot de exclusieve Access All Areas, korting voor het Congres) en betalen hun lidgeld pas in januari 2026. Vraag hen gewoon om mij een mail te sturen met vermelding van jou als aangever en dan regel ik de rest.
Zo blijven wij ons verder inzetten voor een boeiend jaar en helpen jullie ons te groeien en meer slagkracht te krijgen!
Alvast bedankt voor jullie medewerking
namens de hele Raad van Bestuur
Sandra Rens
algemeen directeur