We hebben plaats voor 20 teams van 4 klantcontact medewerkers, dus schrijf je nu in!

Volgt jouw team Securex op als winnaar van de Gouden Giraf? Schrijf je nu in voor de CX Battle op 14 maart 2023 in AEtelier in Leuven

Beleef een unieke keynote “Ga voor goud" met topspreker Frans Reichardt, scherp je skills aan in een workshop en toon dat jouw team er bovenuit steekt voor customer experience in de ultieme battle met andere organisaties. 
 
Tijd voor jou en je team om naar buiten te komen met jullie knowhow over customer experience! En dat naar buiten komen mag je zeer letterlijk nemen. We organiseren namelijk een reallife-event in Heverlee. 
 
Dinsdag 14 maart 2023: Customer Experience Battle in Heverlee    

Neem samen met 3 andere customer experience-medewerkers uit je team deel aan onze Customer Experience Battle 2023.
 
Eerst doe je inspiratie op tijdens een keynote en workshop van topspreker en ‘klantenluisteraar’ Frans Reichardt. Daarna gaan alle teams individueel aan de slag met een opdracht rond een specifieke case. Je presenteert je opdracht tot slot voor een ervaren vakjury. De winnaar gaat naar huis met de Gouden Giraf Award!

Het team van Securex was blij met de overwinning in 2021 én ook met hun deelname. Een echte aanrader volgens hen. “Je krijgt heel veel energie van zo’n battle. Het is goed georganiseerd en alles verloopt in een ongedwongen sfeer. We hebben dus een topdag beleefd,” aldus Lieve Huygens van Securex. 

Wij kijken er alvast naar uit om jou te ontmoeten!
Hans, Tom en Sandra

Schrijf nu je team in!
 

Programma

09:30 - 10:00 ONTVANGST MET ONTBIJT​
10:00 - 10:45 INSPIRATIESESSIE "GA VOOR GOUD"​
10:45 - 11:30 WORKSHOP CUSTOMER JOURNEY MAPPING
11:30 - 12:15 INLEIDING CASE
12:15 - 12:30 INTRODUCEREN JURY
12:30 - 13:30 LUNCH
13:30 - 14:30 UITWERKEN VAN JE TEAM OPDRACHT
14:30 - 15:30 CUSTOMER EXPERIENCE BATTLE
15:30 - 15:45 JURY-OVERLEG
15:45 - 16:00 UITREIKING GOUDEN GIRAF AWARD
16:00 - 17:00 NETWERKDRINK

 
 

Customer Contact en CXForum onder 1 vlag

A good Customer Experience starts with a great Customer Contact… Vanaf 2023 vormen Customer Contact en CXForum 1 organisatie. Ondertussen zou het kunnen zijn dat je onze nieuwsberichten en uitnodigingen voor evenementen tweemaal ontvangt als je bij beide organisaties ingeschreven was in de mailing database. We werken er achter de schermen hard aan om alle gegevens te synchroniseren zodat je in de nabije toekomst nog maar 1 mailing ontvangt van de nieuwe organisatie.

Lees meer