Zorg dat jij niet te laat bent.
 

Let’s FAQ de klantendienst!

 

 

Dag beste lezer

Exact 1 maand geleden lanceerden we Let’s FAQ de klantendienst. De grootse bevraging rond welzijn in contactcenters.

En we merkten: de nood was hoog. Ondertussen hebben al heel wat collega’s zich ingeschreven.

Dat is fijn, want de enquête is geen simpel 10 vragen-quizje. Wel een diepgravende oefening van 15 minuten, opgesteld door de KULeuven

De voordelen van Let’s FAQ de klantendienst zijn dan ook groot:

  1. Voor het eerst krijg je een globale kijk op welzijn en employer experience binnen onze sector.
  2. De clichés over ‘werken bij de klantendienst’, zijn die wel waar? We kunnen ze nu objectief in kaart brengen (en er iets aan doen).
  3. Vergelijk de antwoorden van jouw contactcenter met de nationale scores en definieer de verbeterpunten. 

Mis dit momentum niet voor onze sector (en jouw contactcenter). Doe vandaag nog mee met jouw team aan Let’s FAQ de klantendienst.

Hans, Tom, Sandra