Webinar op 13 juni om 13 u.
 

Webinar - Hoe win je een Europese Contact Center & Customer Service Award?

 

 

Dag beste lezer

Customer Contact organiseert zelf geen Belgische awards meer, maar is vanaf 2023 partner van de European Contact Centre & Customer Service Awards. Er zijn al een aantal Belgische klantendiensten en contact centers die een case gaan indienen. Wil je zelf ook mee strijden voor een award? En wil je alles te weten komen over de ECCCSA's? Neem dan deel aan ons webinar op 13 juni om 13 u.

ECCCSA's, daarom meedoen in 2023!

  • De meest prestigieuze prijs voor contactcenters en klantendiensten in Europa
  • Beloon jouw innovatie of inspanning met dé ultieme award
  • Kies uit 28 categoriën - dus zeker eentje die past bij jouw case
  • Krijg feedback van een absolute topjury
  • Ontvang unieke ondersteuning van Customer Contact

Customer Contact boost jouw case

Als Belgische federatie zijn we ongelooflijk trots op de cases van onze leden. Daarom boosten we graag jouw case in 2023 met deze initiatieven. 

  1. BELGIAN JURY REVIEW: Speciaal voor de ECCCSA ‘23 stellen we een professionele jury samen die jouw case kritisch bekijkt. Met hun feedback kan je aan de slag om je dossier aan te scherpen.
  2. ECCCSA WEBINAR by Customer Contact: we hadden al contact met de ECCCSA-organisatie en delen graag deze extra input & insights met jou op 13 juni om 13u.
  3. TOGETHER TO LONDON: wil je naar de awardceremonie gaan, maar wil je niet alleen zitten? Stuur ons een e-mail en we’ll keep you a seat aan de Customer Contact-tafel.
 

Save the date

ECCCSA 23 - 21 november - London, UK

Deadline cases: 14 juli

Lees verder