Dag beste lezer
Hoe kan technologie jou écht helpen? En hoe hou je het overzicht in die wirwar van tools?
Dat zoeken we uit tijdens onze gloednieuwe Tech Events. Een reeks inspirerende momenten gehost door Customer Contact. De eerste editie op 8 juni in Bluepoint in Berchem stelt scherp op optichannel.
KRIJG UNIEKE INSIGHTS
Moet je nu wel of niet een chatbot gebruiken? Zet je Whatsapp in als contactkanaal? Of willen klanten toch liever een selfservice oplossing?
Kalepa, de marketing spin-off van KULeuven, geeft je 8 juni in primeur de resultaten van zijn kanaalpreferentieonderzoek.
ONTDEK THE NEXT IN TECH
Mis de mogelijkheden van optichannel tools niet. Boek snel je ticket voor het eerste Tech Event van Customer Contact en ontdek op één dag zoveel bruikbare tech opportuniteiten.
Laat je inspireren door de cases van Genesys, DDM Consulting en Content Guru.
OP SPEEDDATE MET DE SPEAKERS
Nadat ze hun user case hebben onthuld, kan jij op speeddate met onze sprekers. Benieuwd hoe hun oplossing bij jouw contactcenter zou werken? Vraag het hen gewoon zelf.
We zien jou graag 8 juni in Berchem!
Hans Cleemput, Tom Van Lemmens, Sandra Rens