Dag beste lezer

 

Binnen amper 3 maanden, op 18 september 2025, is het opnieuw de Dag van de Customer Contact Medewerker. En net als vorige jaren willen wij als federatie de medewerkers van onze customer contact centers op een verrassende manier bedanken voor hun inzet.

Het is dan ook een eer voor mij om alle CEO’s en customer contact managers uit te nodigen voor ons CxO-ontbijt event dat we samen met 24+ organiseren in hun kantoren in Berchem.

U krijgt dan de unieke mogelijkheid om plaats te nemen in ons “pop-up” customer contact center en uw eigen medewerkers te verrassen met een call. Zo kunt u hen persoonlijk bedanken voor alle het goede werk dat ze een heel jaar lang realiseren. Na de edities van de vorige jaren weten we dat dit een heel fijne, oprechte en enorm gewaardeerde ervaring is, zowel voor de bellers als voor de opgebelde medewerkers.

Aarzel dus niet om meteen in te schrijven voor dit event. Zeker als u weet dat er ook een gezellig ontbijt en een interessante keynote op het programma staan. Niet te missen dus!

Laten we samen van ‘de Dag van de Customer Contact Medewerker’ een schitterend feest maken door onze medewerkers te bedanken op een manier die ze verdienen: warm, persoonlijk en menselijk.  

Ik kijk er dan ook naar uit u op 18 september te mogen ontvangen in de kantoren van 24+.

Namens Customer Contact & CXForum

Sandra Rens

 

 
 
 

Onze premium partners