Beste Customer Contact & CXForum fans

Ik kijk trots terug naar de Dag van de Customer Contact Medewerker. Dankbaar dat zoveel bedrijven moeite deden om hun medewerkers in de bloemetjes te zetten.

Ik dank ook de CxO’s die aanwezig waren op ons ontbijt en in ons pop-up customer contact center hun medewerkers hebben opgebeld. Volgend jaar vieren we deze dag op 17 september 2026. Vink dit tijdstip alvast aan in jouw agenda.

Zag je ons filmpje al?

Verder komt ons Customer Contact Congres nu wel heel dichtbij. We zijn in volle voorbereiding om er op 20 november een topeditie van te maken. Ik kijk er naar uit je te ontmoeten! 

De voorbije zomer verwelkomden we heel wat nieuwe leden. In onze volgende nieuwsbrieven stellen we graag enkele namen voor.

Veel leesplezier!

Sandra Rens

 

Laat meteen van je horen.

 
 

Moet je bijzijn!

 

Afspraak op een van de volgende events?

De komende weken organiseert Customer Contact & CXForum enkele boeiende events. We rollen graag de rode loper voor je uit. Een greep uit onze kalender:

 
 
 

Event in de kijker

 
 

Premium partner in de kijker

 
 

Nieuw lid in de spotlight

 
 

Ons (na) Zomeraanbod?

 

Jullie brachten al heel wat bedrijven aan die intussen onze federatie versterkten als nieuw lid.  Die nieuwe leden genieten de rest van het jaar van alle ledenvoordelen, bv. gratis inschrijven voor Access All Areas en een stevige korting voor het congres. Bovendien betalen ze pas vanaf begin 2026 lidgeld. Win-win dus! Blijf ze dus aanbrengen die nieuwe leden.

Vraag hen om een mail te sturen met vermelding van jou als aangever
 

Met dank aan onze premium partners