Dag beste lezer

Het team van jouw customer contactcenter heeft het voorbije jaar opnieuw het allerbeste van zichzelf gegeven. Terwijl de workload en de druk toenamen, stonden zij paraat om jullie klanten een topservice te geven. Nu is het tijd om hen te laten schitteren!

Hoe kun je dat beter doen dan met een heel persoonlijk bedankje op de Dag van de Customer Contact-medewerker op 18 september?

U krijgt dan de unieke mogelijkheid om plaats te nemen in ons “pop-up” customer contact center en uw eigen medewerkers te verrassen met een call. Zo kunt u hen persoonlijk bedanken voor alle het goede werk dat ze een heel jaar lang realiseren.

Na de edities van de vorige jaren weten we dat dit een heel fijne, oprechte en enorm gewaardeerde ervaring is, zowel voor de bellers als voor de opgebelde medewerkers.

Aarzel dus niet om meteen in te schrijven voor dit event. Zeker als u weet dat er ook een gezellig ontbijt en een interessante keynote van Johan Lema, CEO van KBC Asset Management op het programma staan. Niet te missen dus!

Laten we samen van ‘de Dag van de Customer Contact Medewerker’ een schitterend feest maken door onze medewerkers te bedanken op een manier die ze verdienen: warm en persoonlijk.  

Ik kijk er dan ook naar uit om alle leidinggevenden op 18 september te mogen ontvangen in de kantoren van 24+ in Berchem.

Namens Customer Contact & CXForum

Sandra Rens

 

 
 
 

Onze premium partners