Dag beste lezer
U bent het ongetwijfeld met ons eens: de customer contact-medewerkers in uw bedrijf hebben een uitdagende job. Ze verdienen onze appreciatie dubbel en dik. Daarom organiseren we speciaal voor hen de Dag van de Customer Contact-medewerker op 18 september.
Zet uw Customer Contact-medewerkers in de bloemetjes
Verras uw medewerkers op 18 september met een leuke attentie en toon zo dat u hen waardeert!
Stuur een leidinggevende naar ons CxO-ontbijt
We nodigen één of meerdere leidinggevenden graag uit voor ons CxO-ontbijt naar aanleiding van de Dag van de Customer Contact-medewerker. Het ontbijt vindt dit jaar plaats bij 24+ in Berchem. Johan Lema, CEO van KBC Asset Management, is onze keynote spreker. Verwacht je aan een inspirerend verhaal van een topmanager uit een groep die voorop loopt in het combineren van digitale transformatie en de human touch.
Na de keynote kan uw leidinggevende naar goede gewoonte enkele medewerkers van jullie eigen customer contactcenter bedanken in ons pop-up contactcenter.
Schrijf uw leidinggevende hier in voor het ontbijt.
Alvast bedankt voor uw enthousiaste medewerking!
Samen zorgen we voor positieve vibes in het customer contact.
Sandra
PS
Hoe staat het met jouw interne voorbereidingen?
- Al concrete ideeën?
- Ga je het groots of klein aanpakken?
- Of ontbreekt het je met deze tropische temperaturen wat aan inspiratie?