Thema van de Customer Experience Battle 2024: hoe ga je om met boze klanten?
 

Hallo!

De mondigheid van de klant slaat steeds vaker om in agressiviteit. Dat bleek uit ons grootschalig sectoronderzoek Let’s FAQ de Klantendienst vorig jaar.

Als sectorfederatie nemen we deze beangstigende trend serieus en willen we jou actief ondersteunen. Zo staat onze Customer Experience Battle 2024 volledig in het teken van ‘de mondige klant’.

Een keynote die terugbijt

“Blije klanten bijten niet (maar boze klanten blaffen wel).” Klantenluisteraar Frans Reichardt start op 14 maart met een keynote die psychologie en praktijk combineert. Hoe blijf je klantgericht tussen al die agressiviteit. En hoe geef je jouw klant wat hij wil, zonder dat hij de boel domineert?

Realistische workshop & case

Met praktische tips helpen onze begeleiders jullie om tussen alle tirades klantgericht te blijven. Nadien werkt jouw team op een fictieve case en mogen jullie jouw aanpak presenteren aan een vakjury. De sterkste benadering wint de felbegeerde Gouden Giraf.

Geef je team een CX Boost   

Schrijf jullie snel in voor de Customer Experience Battle. Naast een dynamische teambuilding en inspirerende challenge, is het ook een boost voor jullie weerbaarheid.

Hans, Sandra, Tom