Beste Customer Contact & CXForum fans

Goed nieuws: er komen dit jaar nog enkele top-events aan!

En… 2026 staat nu al in de steigers. Dus neem je stift of smartphone alvast klaar om de data meteen in je agenda te knallen.

🔔 "Save the date(s)!

  • 27 januari: nieuwjaarsevent
  • 5 februari: Masterclass AI act
  • 3 maart: Customer Experience Battle
  • 21 april: CX inspire day
  • 12 mei: Engage & Empower
  • 9 juni: AI Business Event
  • 17 september: Dag van de Customer Contact Medewerker
  • 13 oktober: Masterclass 
  • 24 november: Congres

Met enthousiaste groeten

Sandra Rens

 

The best is yet to come!

 
 
 
 
 

Ons (na) Zomeraanbod?

 

Jullie brachten al heel wat bedrijven aan die intussen onze federatie versterkten als nieuw lid.  Die nieuwe leden genieten de rest van het jaar van alle ledenvoordelen, bv. gratis inschrijven voor Access All Areas en een stevige korting voor het congres. Bovendien betalen ze pas vanaf begin 2026 lidgeld. Win-win dus! Blijf ze dus aanbrengen die nieuwe leden.

Vraag hen om een mail te sturen met vermelding van jou als aangever
 

Met dank aan onze premium partners