Hallo

Zij die er vorig jaar bij waren, weten het. Maar we frissen toch heel graag even jullie geheugen op. Het Customer Contact Congres 2024 bracht onze sector samen, écht samen. Het congres was een ’instant benchmark’.

‘Hier kom je niet alleen geïnspireerd buiten, maar ook blij,’ getuigde één van de meer dan 300 deelnemers achteraf. Een spannende mix van super interessante keynotes zoals het heel krachtige verhaal van Joeri Van den Bergh over consumententrends


Naast inspirerende keynotes deden we ook nieuwe inzichten op. Tijdens de breakout sessies van onze partners kregen we een volstrekt unieke inkijk achter de schermen van heel wat bedrijven.

Maar het Congres gaat over meer dan nieuwe inspiratie en inzichten: het is ook het enige event waar je al je vakgenoten ontmoet in een sfeer die ‘highly professional’ maar tegelijk warm en menselijk is. 


U snapt: 2024 was een unieke ervaring. En we overdrijven niet als we zeggen: 2025 wordt ‘onvergetelijk’. Een internationale line-up van keynote speakers, 15 boeiende bedrijfscases met oa Securex, Europ Assistance, Proximus, Volvo Cars, ...

Doe daarbij nog de unieke sfeer tijdens de Award Ceremony, de lunch en de gezellige ambiance tijdens het afsluitende network event en u begrijpt waarom quasi alle congresdeelnemers van vorig jaar al ingeschreven zijn! En u? 

Het volledige programma en de inschrijvingspagina vindt u hier. En wij zien u daar! Dat wil zeggen: op 20 november in het verrassende Hi! site in Grimbergen.

Wij kijken er al naar uit u daar te verwelkomen. 

Sandra Rens

 
 

Onze congrespartners