In onze sector mag je deze 3 dingen niet vergeten voor je vakantie

3 TO DO’s en dan ‘zomermodus: AAN’

 

Hallo

Vakantie, da’s een gevoel. Een gevoel van ‘niets moeten’ en gemoedsrust. Daarom hebben wij een handig checklistje voor je klaar. En eens die 3 to do’s afgevinkt zijn… laat die summervibes maar komen. 

1. FAQ jouw klantendienst

Neem deel aan de grootste sectorbevraging OOIT en benchmark de sfeer & motivatie van jouw contactcenter. Start hier.  

2. Schrijf jullie in voor de Zomer BBQ

Lekker eten, prachtige setting, fijne collega’s… Reserveer met je team voor onze Zomer BBQ op 30 augustus in Leuven.

3. Neem een rode stift en omcirkel 30 november.

Want dan verwachten we jou en andere sterren voor het Customer Contact Congres.

Zo! Dan nog even vragen aan ChatGPT om je out-of-office te schrijven en je bent helemaal klaar voor de zomer.

Fijne vakantie!

Hans, Tom, Sandra

 

Laat meteen van je horen…

 

Gezocht! CEO's en managers voor ons CEO Ontbijt op 21 september.  En na de croissants & boeiende speakers voorzien we een impactvolle verrassing.

Ik doe mee
 

Moet je bijzijn!

 
 
 
 

Save the date

Blue Green Stars of Customer Contact (1)

Op 30 november houden we ons jaarlijkse Customer Contact Congres. Een inspirerende dag vol straffe keynotes en cases. Dit jaar is het thema: jij!

 

Topcollega’s!

 

Heb jij een topcollega? Iemand die jou een hart onder de riem stak, jullie team op sleeptouw neemt of iets bijzonders deed voor jullie? Laat het ons weten en wij zorgen voor een gepast eerbetoon!

 

Focus op: Stars of Customer Contact

 

“Onze sector mag wat sterallures krijgen”

Op 30 november nodigen we je uit voor een exclusieve avant-première. En de hoofdrol is weggelegd voor jou, de ster van elke klantendienst.

Dit moet je al weten
 

Premium Partners